Nemocný

02.12.2020 09:04

 

,,Je vám dobře, pane?” 

,,Ano, Antheo, nemusíš se bát,” odpověděl Mycroft a snažil se pousmát, víc to však vypadalo jako úšklebek.

Anthea to však nehodlala nechat být, věděla, jak moc je její šéf paličatý.

,,Mám opět zavolat Gregorymu?”

,,To nebude třeba, opravdu mi je dobře,” snažil se ji uklidnit Mycroft, ale znovu se otřásl. 

Anthea neváhala a vytáhla svůj mobil, aby vytočila Gregovo číslo. K jejímu i Mycroftovu zděšení začal Gregův mobil vyzvánět pod Mycroftovým stolem.

,,Aha,” vydechla. ,,Přijdu si pro ty papíry později. Hezký den, Gregory!”

,,Zatím, Anthy!” ozvalo se zpod stolu, za čímž následoval bolestivý výkřik, když Mycroft svého manžela lehce kopnul. ,,To je domácí násilí! A já se tady o tebe tak pečlivě starám!” stěžoval si Greg a mnul si místo na noze, kam dopadla Mycroftova noha.

Mycroft jen protočil oči a pokynul ke svému stále tvrdému penisu.

,,Pokračuj.”

,,Wow, cítím se být tak milovaný,” protočil Greg oči.

,,Zítra mám v plánu návštěvu Scotland Yardu:”

,,A je na programu i malá zastávka u detektiv inspektora Lestradea?”

,,Oh, věř mi, drahý, to je prioritou.”

Diskusní téma: Nemocný

:D

ThePavlaBlog | 05.12.2020

chudák Anthea :D

<3

Paulett | 02.12.2020

Hihi....Greg si nevypnul mobil :D :D

Přidat nový příspěvek