Nestíhám

18.06.2016 21:45

 

Ahoj, lidičky :)

Omlouvám se za svou neaktivitu, ale teď se mi nahromadila práce. Ve čtvrtek a v pátek jsem byla až do večera u strýce na brigádě a dneska jsem byla v Praze na výstavě Titanicu, což byla dvou a půl hodinová cesta jen tam. Navíc mě doma čeká spousta práce. Zítra přibydou Vzpomínky, doufám, že stihnu napsat i Macechu.

Nicméně 20.- 22. června jsem na třídním výletě, takže se povídek taky nedočkáte. Celé prázdniny budu na brigádě a jelikož si už chci začít vypracovávat maturitní otázky (jop, Aliya příští rok maturuje), nevím kolik času zbyde na psaní.    

Tím pádem taky nevím, jestli letos stihnu kalendář. Budu se snažit, ale slíbit vám nic nemůžu :(.

Vaše Aliya 

Diskusní téma: Nestíhám

Nevadí :)

Naty | 20.06.2016

Vůbec nevadí, že nestíháš přidávat. Pro mně je důležité, když se vždy objeví nějaká povídka a je to jedno kdy. :) A pokud chceš tak můžu taky nábídnout čtenářský deník, pokud potřebuješ :).

<3

Alexis | 19.06.2016

Však mi to přežijeme :) Hlavně ať se ti povědě všechno co chceš ;-) :-)

I Can

Tes | 18.06.2016

Jestli chceš můžu ti pomoct s češtinou :)

Re: I Can

Aliya Midnight | 19.06.2016

Děkuji :) Když budu potřebovat, ozvu se.

Přidat nový příspěvek