Noční návštěva

21.04.2015 18:55

 

A/N: Nevím, kolik z vás četlo Mortal Instruments, ale měla jsem chuť něco napsat na pár Magnus/Alec. Je to moje první povídka na tento pár. 

 

Bylo půl jedné ráno, ale Alec nemohl spát. S Jacem se před třemi hodinami vrátili z náročného lovu. Místo toho, aby byl unavený, mu ovšem žilami přetékal adrenalin. Neustále se převaloval v posteli a snažil se usnout. Spánek ale stále nepřicházel. Nakonec se usídlil na zádech a nehybně pozoroval bílý strop svého pokoje. S povzdychem si přetáhl přikrývku přes hlavu a zavřel oči.

Když ani po půl hodině nedokázal usnout, odhodil peřinu stranou a otočil se k oknu. A jaké bylo jeho překvapení, když tam našel sedět Magnuse.

,,Co dopr-!” zakřičel a spadl z postele.

,,Taky tě rád vidím, zlatíčko,” ušklíbl se Magnus a začal se pobaveně smát.

,,Sklapni!” zamručel Alec, zatím co se sbíral ze země.

,,Promiň, lásko,” omluvil se Magnus a seskočil z okna. Přešel k Alecovi, Který již nyní opět seděl na posteli a posadil se mu na klín. Alec ho okamžitě objal a přitiskl si ho co nejblíže k sobě. ,,Nezavolal jsi mi,” postěžoval si Magnus.

,,Promiň, zapomněl jsem.”

,,Jak jsi mohl zapomenout na svého přítele?!”

Alec jen pokrčil rameny a nahodil ten nejnevinnější výraz, jaký dokázal.

,,Měl bych tě potrestat.”

,,Vážně? A ja-”

Magnus se přisál k jeho krku a lehce skousnul jeho kůži. Alec překvapeně vykřikl.

,,Měl bys být potichu, nechceš přece vzbudit své sourozence,” řekl Magnus a pokračoval tam, kde skončil. Nenasytně líbal Alecovo bledé tělo a snažil se z něj stáhnout tričko. Bohužel, když se u to konečně podařilo, dveře do Alecova pokoje se prudce otevřely.

Magnus a Alec se od sebe odtrhli, jenže ne dost rychle na to, aby příchozí neviděli, co do té doby dělali. Podívali se ke dveřím, kde stáli Alecovi sourozenci a rodiče. Chvíli se na sebe všichni jen tiše dívali, než se nakonec odvážil Jace promluvit.

,,Tak my jsme mysleli, že tě tady vraždí upír a ty se zatím muchluješ s čarodějem,” ušklíbl se Jace a vysloužil si od svých adoptivních rodičů zlé pohledy.

,,Sklapni,” zamumlal Alec.

Mezi nimi se opět rozhostilo ticho.

,,Pojďme spát,” ozval se Robert. ,,A vy dva buďte potichu. Jasné?”

Magnus a Alec přikývli, zatím co se Alecova rodina sunula pryč ze dveří.

,,Jednou jim přivodíš infarkt, můj drahý Alexandře.”

,,To je tvoje chyba.”

,,Tak to abych ti vše vynahradil,” řekl svůdně Magnus a kouzlem je oba svléknul.

Diskusní téma: Noční návštěva

:)

Listred Moriarty | 22.04.2015

*Listred jen tak brouzdá po internetu a pak si řekne: Sakra já zapomněla komentovat povídky!! Rychlostí blesku naťuká požadovanou stránku a sjede na nejnovější. Zorničky se jí rozšíří, dech zrychlí a ona osoba s červenými vlasy nadšeně vypískne, začne tancovat po pokoji, převrhne květináč, vletí do obýváku (spolubydlící ti zase děkuje :D), sedne si na skříň a začne číst*
To byla ta roztěkanější část. Teď jsem v pohodě :D Aly ta povídka je tak boží :D úplně sem si představila obličeje Alecových rodičů :D nenapadlo tě napsat kapitolovku? :)

Re: :)

Aliya Midnight | 22.04.2015

Do kapitolovky se zatím pouštět nebudu, ale na tenhle pár napíšu další povídky.
P.S. Pozdravuj spolubydlící :D

Super

Nicolette Snow | 22.04.2015

Konečne som našla niekoho kto píše na môj obľúbený pár poviedky po slovensky. Super. Knihy som zatiaľ ešte nečítala, ale chystám sa na to. Teším sa na ďalšie poviedky na tento pár a teším sa že niečo napíšeš znova aj na Mušketierov. :-D

Re: Super

Aliya Midnight | 22.04.2015

Na Mušketýry plánuju povídky, ale ještě stále jsem se nedostala k napsání.

Ňuf :3

Kristina Belmont | 22.04.2015

Tohle je jediný pár, který v mém milovaném TMI shippuju... Takže mi to udělalo obrovskou radost. Úplně je vidím v těch dveřích xD

Re: Ňuf :3

Aliya Midnight | 22.04.2015

To mě těší :) Díky :)

neznám

Tes | 22.04.2015

Tak to neznám, ale přečtu. Na Hannibala a Mušketýry jsem taky začla koukat jen díky tvému psaní. Btw.Bude něco na Muštketýry ještě? prosíííííííííím

Re: neznám

Aliya Midnight | 22.04.2015

Má to 6 dílů, takže si to dobře rozmysli. A určitě ještě něco bude na Mušketýry :D

<3

Alexis | 21.04.2015

Mortal Instruments sem četla takže tímhle jsi mě opravdu potěšila :3 moc pěkné :)

Re: <3

Aliya Midnight | 22.04.2015

Tak to jsem ráda :)

Přidat nový příspěvek