Novinky

11.01.2019 21:24

 

Milé děti,

 

ne, nekašlu na Vás, jen momentálně toho mám hodně a prožívám silnou migrénu, které se říká zkouškové. Vydržte prosím ještě chvíli, už mě čekají jen dvě zkoušky a poté se Vám do začátku semestru budu plně věnovat.

 

Jak jsem slíbila, některé povídky z kalendáře přetvořím na jednorázovky. 

Budou to konkrétně povídky: 

  • Pátek
  • Droga
  • Návrat
  • Křídla anděla
Poslední tři vybrala Bezinka, které děkuji za krásné komentáře a také za krásný zápisník, do kterého zapisuju nápady. 
 
Pak mi přibyla jedna povídka na přání, kterou si vyžádala Miss Mýval. Zadání je zajímavé, už se nemůžu dočkat, až si s tím pohraju ;)
 
To prozatím bude všechno, co zvládnu. Vím, že se musím dostat k Vánocům a Konzultantům, ale vzhledem k tomu, že můj rozvrh na příští semestr bude stát za prd, očekávám, že do června nic moc nepřibyde. Prosím Vás proto o trpělivost. 
 
Jakékoli otázky házejte do komentářů, povzbudivé komentáře jsou vítány vždycky. Pokud se se mnou chcete pobavit o čemkoli soukromě, můj email naleznete v kontaktech. 
 
Aliya

Diskusní téma: Novinky

Bezinka | 15.01.2019

Juuu moc děkuji za vybrané povídky. Držím palce ať zkouškové zvládneš v pohodě. My rádi počkáme až zas bude čas a chuť tvořit.

Přidat nový příspěvek