Obavy

24.05.2015 11:21

 

A/N: Vracím se s další povídkou na TMI. 

P.S. Díky Paulett budu v povídce Love is Blindness pokračovat.

 

Kdykoli odešel Alec na lov, pro Magnuse začalo utrpení. Nervózně přecházel po pokoji a očima hypnotizoval hodiny. Snažil se nějak zabavit, ale starost o Aleca mu to nedovolovala.

Alec nebyl nesmrtelný. Mohl kdykoli umřít. Mohl umřít a navždy opustit Magnuse. Nejhorší věcí, byl fakt, že Magnus by s jeho smrtí nemohl nic udělat. Magie dokázala mnohé, ale nedokázala navrátit lidem život.

Vědomí, že by měl o Aleca přijít mu způsobovalo bolest v srdci. Nechtěl ztratit jemu nejdražší osobu, kterou za celý život měl. To nepřipadalo v úvahu.

Uklidnil se teprve, když uslyšel klíče v zámku. Rychle sebou hodil na pohovku, přivolal si lak a začal předstírat, že si barví nehty a že poslední dvě hodiny nestrávil přecházením z místa na místo.

Už brzy do pokoje vstoupil jeho milovaný Alec. Kromě pár škrábanců měl všechny končetiny tam, kde měly být, a vypadal, že nemá žádné vážné zranění.

,,Ahoj, zlatíčko. Jak ses měl?” zeptal se ležérně a doufal, že z jeho hlasu zmizel všechen strach.

,,Dobře. Bylo to jen pár slabých démonů. Nic s čím bychom si nedokázali poradit.”

,,To jsem rád,” usmál se Magnus.

,,Půjdu si dát sprchu a najím se,” oznámil Alec a začal si rozepínat koženou bundu.

,,Dobře, ale pospěš si. Potřebuju, abys mi nalakoval druhou ruku!”

,,Jak chceš,” přikývl Alec, než se k němu přiblížil a políbil ho lehce na rty. Poté se odtáhl a odešel do koupelny.

Magnus počkal, než Alec vejde do koupelny, než si hluboce oddechnul a vděčně se usmál.

Nikdo mu Aleca nevzal.

Diskusní téma: Obavy

8D

Marsy | 08.02.2016

Zbožňuji Magnuse!! Hlavně v tvém podání. Ve filmy jsem nebyla moc spokojená, ale v seriálu je lepší. Chci se zeptat zda budeš ještě psát na tento pár. :)

<3

Alexis | 25.05.2015

Megnus je rozkošnej. Sice nejsem úplně spokojená s tím hercem, co ho hraje ve filmu ale líbí se mi tak jak ho píšeš ty :3

Re: <3

Aliya Midnight | 25.05.2015

Ve filmu nebyl tak špatnej :) Jak se těšíš na seriál?

Re: Re: <3

Alexis | 26.05.2015

To jako jo on nebyl špatný ale moje představa byla maličko jiná :) Jinak na seriál jsem hodně zvědavá a částečně se toho děsím :D ostatně děsila sem se i filmu protože z vlastní zkušenosti sem věděla, že knížky jsou většinou lepší než filmy. Jen mi tam trochu vzhledově nesedí Katherine McNamara jako Clary... ale uvidíme jak na mě bude působit v samotném seriálu no :)

Re: Re: Re: <3

Alexis | 26.05.2015

A ještě sem zapomněla dodat: Těší mě že v Love is Blindness budeš pokračovat. Vždycky to prostě zapomenu napsat :D

Re: Re: Re: Re: <3

Aliya Midnight | 26.05.2015

Pokračovat budu, ale nejspíš se budu snažit to co nejdříve ukončit. Kat mi tam taky trochu nesedí, ale třeba nás překvapí :)

:)

Listred Moriarty | 24.05.2015

Já sakra miluju Magnuse :3 a v tvém podání obzvlášť :)
Ps: Lis je kráva a nepřečetla si poslední díl :( můžeš mi prosím udělat malý spoiler a říct mi jestli se k sobě vrátí? :) :(

Re: :)

Aliya Midnight | 25.05.2015

Jasně, že se k sobě vrátí :D A přečti si poslední díl, stojí za to :)

Re: Re: :)

Listred Moriarty | 25.05.2015

Jasně že si ho přečtu :) jen sem teďka co se týče knížek časově vytížená. Lis si totiž vzala do hlavy že si přečte To od Stephena Kinga :D což čítá 1013 stránek :D

Re: Re: Re: :)

Aliya Midnight | 25.05.2015

Tak to hodně štěstí :D

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek