Odhalení (Pro Will)

21.11.2015 08:32

 

A/N: Povídka na přání tentokrát 00Q. Vyvinula se trochu jinak, než jsem čekala.

 

Pokaždé to bylo stejné. Bond se vrátil z mise (v 90% zraněný), dostal dovolenou a jelikož se příšerně nudil, chodil za ním. Q jeho přítomnost samozřejmě nevadila, rozhovory s Bondem byly vždycky zábavné (i když připomínaly spíše flirtování).

Překvapivě si rozuměli víc, než bylo na první pohled znát. Bond byl velmi dobrý společník, proto také patřil k nejlepším agentům. A jak se tak už stává i jeho nakonec okouzlil Bondův šarm. Než si uvědomil, co se děje, byl do Bonda po uši zamilovaný.

Moc dobře věděl, že spadl do té nejhorší situace, která může v životě nastat. Zamiloval se do sukničkáře a alkoholika v jedné osobě, který si už několikrát málem potřásl rukou se smrtí.

Q moc dobře věděl, že je to jen otázka času, než bude na kamerách sledovat i jeho smrt. Toto vědomí způsobovalo nepříjemnou bolest v jeho hrudi. Nemohl ale nic dělat.

Nemohl říct Bondovi o svých citech, nemohl mu vyznat lásku. Bond takové slovo neměl ve slovníku. Bylo lepší být zticha a držet si odstup. Doufal, že jeho pobláznění rychle zmizí a on bude schopný chovat se profesionálně.

Zatím se mu to ovšem nedařilo.

Bond opět pozoroval Q při práci. Bavilo ho trávit čas s mladším mužem. Q byl geniální, i když občas trochu chladný. Vzhledem k druhu jejich práce to bylo normální.

Nic ale neudělalo Bondovi větší radost, než když viděl na jeho tváři úsměv. Zbožňoval, když se usmíval. Dělalo ho to ještě mladším a neskutečně roztomilým.

Bond si nepřál nic jiného, než ho pohladit po tváři a doufat, že tak jeho úsměv prohloubí. Na druhou stranu mu nechtěl ublížit. Jeho pověst byla dostatečně známá, navíc sám nevěděl, jestli by byl schopný usadit se s jednou osobou.

I když se mu riskování většinou vyplácelo, tady riskovat nechtěl. Slíbil si, že Q nikdy neublíží, a své slovo chtěl za každou cenu dodržet.

Q si nezasloužil bolest, na to byl až příliš výjimečný. Bond nebyl parchant. Věděl, kdy má ustoupit.

,,Bonde? Bonde!” uslyšel křik. Unaveně otevřel oči, ale než se dokázal vzpamatovat, Q ho bouchnul do ramene.

,,Au!” zakňučel Bond. Do stejného ramene ho před dvěma dny bodli a Q si z něj teď dělal boxovací pytel.

,,Vstávej, idiote!”

Bond se porozhlédl po okolí a zjistil, že usnul v jeho kanceláři.

,,Říkal jsem ti, že máš jít domů. Jsi po náročné misi a zraněný. Opět.”

,,Nebyla to moje chyba!” bránil se Bond. ,,Měl jsi mě varovat.”

,,Já ti říkal, aby sis kryl záda,” pokrčil Q nevinně rameny. ,,Pojď, je deset večer a já bych se rád dostal domů zpět domů.”

Bond si povzdechl, ale poslušně Q následoval, nic jiného mu ani nezbývalo.

Q si zamkl kancelář a vydal se směrem k východu. Bond šel stále za ním. Bohužel ale přecenil své síly, začalo se mu zatmívat před očima. Jen o chvíli později vypověděly jeho nohy službu. Zakopl a zhroutil se na Q, který stál před ním.

Q to nečekal a pád neustál. Zhroutil se na břicho s těžkým Bondem na zádech.

,,Bonde? Bonde, ty blbče, slez ze mě!” křikl Q a upoutal tak na ně pozornost. Několik pracovníků, kteří ještě stále neodešli domů, se na ně dívalo.

Když Q viděl, že Bond se rozhodl na jeho zádech usídlit, sebral všechnu sílu, co měl, a odkulil ho ze sebe. Teprve když mohl opět volně dýchat si všiml, že Bond omdlel.

,,Ty idiote,” zavrtěl hlavou, než se obořil na lidi kole něj. ,,Na co tak čumíte?! Pojďte mi pomoc ho odnést na ošetřovnu!”

Nikdo si nedovolil mu odporovat, všichni se poslušně slezli kolem Bonda a společnými silami ho odnesli na ošetřovnu, kde si jej převzali doktoři.

,,Varuju vás,” řekl Q, když se začali rozcházet domů. ,,Jestli někdo řekne o tom, co se dneska stalo, zabiju ho. Jasné?”

Všichni poslušně přikývli, ale Q věděl svoje.

Jeden z těch hajzlů si určitě pustí hubu na špacír.

Když Q druhého přišel do práce, jeho slova se naplnila. Všichni jeho poddaní si mezi sebou šeptali a divně se na něj dívali. Ničemu neprospěla ani návštěva Eve, která ho okamžitě začala zpovídat.

,,Ty a Bond jste spolu? Navíc máte sex na pracovišti? To bych od tebe opravdu nečekala,” zasmála se. Bohužel vše říkala tak hlasitě, že všichni kolem nich se místo práce zajímali o jejich rozhovor.

,,Mezi mnou a Bondem nic není!”

,,Zlato, já viděla fotky.”

,,Jaký fotky?” zeptal se Q překvapeně.

,,Někdo si vás včera vyfotil, koluje to po celém tvém oddělení.”

,,Já je zabiju,” zamumlal si.

,,Ne, nezabiješ. Měl bys jít navštívit svého fešáka, je vzhůru a ptá se po tobě.”

,,Nechci s ním mluvit!”

,,Já vím, že tě takovéhle odhalení rozhodilo, ale není se čeho bát. Bond je lahodný steak, jen se do něj zakousni.”

,,To znělo příšerně, Eve,” zavrtěl Q hlavou.

,,Promiň, ale je to pravda.”

,,Mezi mnou a ním nic není a ani nebude!”

,,Nemusíš se tolik bránit, když je to venku.”

Q si povzdechl a unaveně zavrtěl hlavou, tohle nemělo smysl.

,,Fajn, zajdu za ním. Dej mi už pokoj.”

,,Hodný kluk.”

Ještě než odešel na ošetřovnu na Eve zavolal: ..Mezi námi nic není!”

,,Věř mi, už jsem slyšela mnohem lepší lži. Lhaní je jedna věc, která ti opravdu nejde, zlatíčko.”

Q už to nijak nekomentoval, jen pokračoval v cestě na ošetřovnu.

Všichni agenti byli na misi nebo měli dovolenou, ošetřovna tedy byla až na postel, kde přebýval Bond, prázdná. Bond vypadal už lépe, než předešlý večer, pořád ale bylo vidět, že se bude muset dát do pořádku.

,,Díky tobě si teď celá MI6 myslí, že spolu spíme,” řekl Q místo pozdravu.

,,Říkají se o mě i horší věci,” pokrčil Bond rameny.

,,No dovol, ty idiote!” ohradil se okamžitě Q.

,,Promiň, to opravdu vyznělo špatně.” Chtěl jsem říct, že tohle je jedna z těch příjemných věcí, které se o mně vypráví.”

,,Hej, mě do toho nezatahuj!”

,,Omlouvám se, Q. Byla to moje vina, rozhodně mi ale takové řeči nevadí.”

,,A proč?”

,,Protože si většinu času přeju, aby to byla pravda,” přiznal Bond tiše.

,,Bože, oni tě zdrogovali. Co ti to ten doktor píchl?”

,,Ne, jsem při vědomí, Q, a mluvím pravdu.”

Q ztuhnul. Nevěděl, jak reagovat. Bond mluvil až příliš upřímně, než aby si z něj utahoval.

,,Přísaháš, že mi říkáš pravdu?” zeptal se pomalu.

,,Přísahám,” přikývl Bond a sklonil zrak k přikrývkám. ,,Chceš se mnou chodit?”

James Bond, agent s povolením zabíjet, teď vypadal jako středoškolský kluk, než jako agent tajné služby.

Q ho chtěl objat a po krátkém rozmyslu tak i učinil. Okamžitě ucítil, jak si ho Bond přitahuje ještě blíž a pokládá na něj své velké teplé ruce.

,,Děkuju, Q,” poděkoval najednou Bond.

,,Za co?”

,,Za to, že jsi tím, kým jsi.”

,,Idiote,” zavrtěl Q hlavou, ale usmíval se.

,,Panebože, už se polibte!” ozvalo se ode dveří. Oba překvapeně otočili hlavy. Jeden z doktorů stál ve dveřích a naštvaně je pozoroval. ,,To vaše sexuální napětí všechny ubíjí!”

Q chtěl něco namítnout, než se tak ovšem stalo, Bond mu efektivně zacpal pusu. Q nemohl dělat nic jiného, než Bondovy polibky opětovat.

Mezitím doktor, který je přistihl, si zašel vyzvednout výhru.

Diskusní téma: Odhalení (Pro Will)

Jsi bůh.

Will | 27.11.2015

Tak jo.. Splnila jsi všechno.. Do poslední kapičky.. Tohle mě jak vykouzlilo úsměv na tváři, tak zahřálo u srdíčka.. Tenhle pár miluji a ty jsi vymyslela pro mě věc, kterou jsem si ani neuměla představit. Je to roztomilé a i přesto reálné. A z Bonda se mi podlamují kolena.. Ta představa a agenti... No, jsou to malý zmetci, každý jeden, Q by se už neměl divit :D (I když... U Bonda mu to nepřekáží...) Rozbil se mi ntb a proto taky komentuji tak pozdě... Ale opravdu.. Zlepšila jsi mi den^^ Hážu do záložek s nápisem "make me happy".
Ještě jednou děkuji moc^^

Re: Jsi bůh.

Aliya Midnight | 27.11.2015

Nemáš zač :) Jsem moc ráda, že se ti to líbilo :)

<3

Paulett | 21.11.2015

Není nad super den s drahouškem :D

Re: <3

Aliya Midnight | 21.11.2015

Jj :D

Velmi originální

Tes | 21.11.2015

Tak tomu říkám velmi originální způsob vyznání :P

Re: Velmi originální

Aliya Midnight | 21.11.2015

Díky :)

<3

Alexis | 21.11.2015

Jo i já bych ty fotky brala :D :D

Re: <3

Aliya Midnight | 21.11.2015

A kdo ne? :D

:)

ThePavlaBlog | 21.11.2015

chci ty fotky :D

Re: :)

Aliya Midnight | 21.11.2015

Já taky :)

Přidat nový příspěvek