Odhalení

22.12.2015 06:34

 

Alec rozhodně nečekal, že když vejde do pokoje svého bratra, najde tam již řečeného bratra v posteli se Simonem Lewisem.

,,Co do hajzlu?” vykřikl Alec zděšeně.

Jace, který se právě tyčil nad Simonem, šokovaně spadl vedle něj. I Simon se polekal a přitáhl si přikrývku, co nejblíže k sobě. Dlouhou chvíli jeden druhého vyděšeně pozorovali, než nakonec Alec protočil oči.

,,Já radši nechci nic vědět,” zamumlal a odešel pryč.

Hned za dveřmi se setkal se svým malým bráškou Maxem.

,,Co tu děláš?”

,,Simon je tady. Jace mi řekl, že za hodinu můžu přijít do jeho pokoje, abych se mohl se Simonem domluvit. Říkal, že mě vezme do obchodu s mangou.”

,,A?”

,,Hodina už uplynula, chci jít dovnitř.”

,,Teď tam radši nechoď.”

,,Ale Simon-”

,,Věř mi, Maxi. Nechceš jít radši se mnou do knihovny? Ukážu ti nový trik, který mi Magnus ukázal.”

Max nadšeně přikývl a Alec ho rychle vedl pryč. Nechtěl, aby byl jeho bratr vyděšen v tak mladém věku.

Diskusní téma: Odhalení

<3

Alexis | 22.12.2015

Taky bych brala židli v první řadě :D

Re: <3

Aliya Midnight | 23.12.2015

Jsi vítaná :D

:D

ThePavlaBlog | 22.12.2015

Já bych si rovnou přitáhla židli do první řady :D :D

Re: :D

Aliya Midnight | 22.12.2015

Já taky :D

<3

Paulett | 22.12.2015

Není nad názornou ukázku :D

Re: <3

Aliya Midnight | 22.12.2015

Přesně tak ;)

:D :D

Tes | 22.12.2015

No mě by to určitě nevyděsilo :D

Re: :D :D

Aliya Midnight | 22.12.2015

To věřím :D

Přidat nový příspěvek