Pomluvy

02.12.2016 00:27

 

Tančili spolu lehký ploužák a do toho jim hrála hudba. Kolem nich tančily i ostatní páry, ale Severus jasně slyšel, jak si o nich šeptají a neustále se na ně dívají.

Bylo to nepříjemné a Severus už pomalu začínal vrčet. Harry mu naštěstí přitiskl rty ke krku, což ho aspoň lehce uklidnilo.

,,Nevšímej si jich,” zašeptal mu Harry do ucha.

,,To se lehce řekne.”

,,Normálně jsou ti takové řeči jedno, proč ti to dnes vadí?”

,,Je mi jedno, když jsou namířené na mě. Nenávidím, když pomlouvají tebe, zvlášť poté co si jim zachránil ty jejich nevděčné zadky.”

,,Můj hrdino,” usmál se Harry a před zraky všech ho políbil.

Ať si říkají, co chtějí, dokud má Severuse, je šťastný a spokojený.

Diskusní téma: Pomluvy

Paráda

Karin | 29.11.2018

To bylo kouzelné.

====

weras | 03.12.2016

Kraťučké,ale milučké!! Doufám,že jich bude víc!!!Díky

...

grid | 03.12.2016

Jednoducho moja šálka čaju. Vďaka.

<3

Alexis | 02.12.2016

Snarry jsem tu nečekala ale je to super :)

<3

Paulett | 02.12.2016

Tahle dvojice prostě neomrzí ;)

Jéééé

Tes | 02.12.2016

Paráda Snarry jsem tu teda nečekala

Přidat nový příspěvek