Překvapení

07.03.2015 18:45

Tak Tes mě přinutila k napsání Sheriarty. Myslím, že to bylo poprvé a naposled. Nechci, aby mě Sebastian zabil (nebo John).

 

John Watson si myslel, že ho Sherlock Holmes už nemůže ničím překvapit. A nebylo se čemu divit, prošel si už skoro vším, co mu Sherlockovo lehce šílené já, mohlo nabídnout. Nehty v jeho milované marmeládě. Svetry, které byly „omylem“ zničené kyselinami. A také části lidských těl v lednici.

Jenže nic z toho, co mu předtím Sherlock udělal, ho nemohlo připravit na toto.

Když se jednoho dne vrátil dřív z práce, našel Sherlocka sedět na pohovce s Moriartym na klíně a jazykem v Moriartyho ústech. John si protřel oči, ale pohled zůstal stejný.

Moriarty si všiml, že už nejsou sami. Otevřel oči a setkal se s Johnovým pohledem, mrkl na něj, než vrátil všechnu svou pozornost na Sherlocka.

John si jen povzdychnul a zavřel dveře. Do čeho se to proboha Sherlock zase dostal? Opět si povzdychl a rukou si pročísl vlasy. Bude potřebovat panáka.

 

Diskusní téma: Překvapení

Sheriarty?

Tinuš | 08.03.2015

Sheriarty som este nečítala a už ani nebudem. Už sa k tomu nevrátiš, že nie?

Re: Sheriarty?

Aliya Midnight | 08.03.2015

Už ne, ale ber to aspoň jako legraci :D

Re: Re: Sheriarty?

Tinuš | 09.03.2015

Jedine ako legraci :D Tvárila som sa asi rovnako ako John :D a vybuchla do smiechu

:D

Listred Moriarty | 08.03.2015

Úplně jsem si představila Johnův obličej: WTF is happening?! :D

Re: :D

Aliya Midnight | 08.03.2015

A pak jeho obličej-. Fajn, vzdávám to :D

Re: Re: :D

Listred Moriarty | 08.03.2015

Fajn vzdávám to jdu s Gregem do hospody, hlavně tu nic nerozbijte :D

<3

Alexis | 07.03.2015

Popravdě mě Sheriarty nikdy nelákalo. Sherlock prostě patří Johnovi. Ale i tak to bylo pěkné a chudák John, takový překvápko když dojde domů :D :D :D

Re: <3

Aliya Midnight | 08.03.2015

Ani mě moc ne, ale co bych pro čtenáře neudělala :)

Ale no tak :D

Tes | 07.03.2015

Přinutila to je silné slovo. Ještě si budou myslet, že tě mám ve sklepě a mlátím tě vodovodní trubkou. (Jak dostával Sherlock) Přitom se ti moje přesvědčovací metody líbí. A co se Johna týče, dokud nevidí na dno flašky, tak problém není vyřešen. :D :D

Re: Ale no tak :D

Aliya Midnight | 08.03.2015

Omlouvám se, že to tak zveličuju :D Ale tvá přesvědčovací metoda je vážně super :D

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek