Q&A

12.08.2018 18:14

 

Ahoj,

 

je to už šest let, od založení mého prvního slashové blogu. A za tu dobu jste se toho o mně asi moc nedozvěděli :D. Proto Vám dávám tenhle prostor určený k Vašim otázkám, jak ohledně tvorby, tak ohledně mého života. Tak šup do mě.

 

Aliya :)

Diskusní téma: Q&A

:)

Elle | 13.08.2018

Ahoj, rada bych ti řekla, ze mám moc rada tvůj blog a hodnekrat jsi mi vážně zprijemnila den :) Jak jsi se k psaní fanfikce dostala? Když mám příležitosti se zeptat, co ti děla největší radost a jaká je tvoje nejoblíbenější příchuť zmrzliny? :D

Re: :)

Aliya Midnight | 13.08.2018

Děkuji, to mě těší :D

K psaní fanfiction jsem se dostala především díky anime :D Četla jsem na ně hodně povídek a nakonec mě to přimělo k tomu, abych začala psát (vymýšlení příběhů mě vždy bavilo).

Zacalae jsem psát parodie a romantické povídky na Naruta. Tenkrát jsem je posílala jedné holčině na mail a ta mi je zveřejňovala. Po půl roce jsem si založila svůj vlastní blog (tsubaki-camelia.blog.cz).

Po nějaké době jsem blog zrušila a založila nový (mademiko.blog.cz). A pak jsem se dostala ke slashi, tenkrát se tomu ještě říkal japonsky yaoi a následoval třetí blog (sweetkissinthedarkness.blog.cz) :D.

Takže k fanfikcím jsem se dostala opravdu díky anime.

Největší radost mi dělá četba fakt dobré knížky, čokoláda a moje kočka Alfie.

A zmrzlina? Miluji citrónovou, mohla bych se jí vždy ujíst :D

Přidat nový příspěvek