Romeo a Julian

22.12.2018 16:52

 

Pár: James Bond/Q

AU: Balet AU

 

James držící se za ruku s Quillanem se uctivě poklonili publiku, které stále šílelo nadšením. Jen málo koho by napadlo, že předělání klasické verze Romea a Julie na gay verzi Romeo a Julian bude mít takový úspěch.

,,Jak se cítíš, princezno?” zeptal se James svého mladého kolegy, když odešli z pódia pryč.

,,Musel jsem se celý večer olizovat s tebou, jak bys asi řekl?” protočil Quillan oči.

James  se pobaveně zasmál a přitiskl si Quillana na svou hruď. Pobaveně sledoval, jak se Quillan snažil předstírat, že si jeho pozornost neužívá.

,,Pokud si vzpomínám, včera ráno ti to vůbec nevadilo. Dokonce si pamatuju, jak jsi krásně sténal a prohýbal se pode mnou, když jsem do tebe-”

,,Zavři hubu, jsme na veřejnosti!” napomenul svého přítele.

James se opět zasmál.

,,Pojďme tedy na večeři a pak zpět domů. Chci vidět, jak budeš protestovat tam.”

,,To není fér,” zamumlal Quillan. ,,Co na to řeknou tvoje fanynky, když tě uvidí se mnou?”

I když spolu byli už dlouho, nechtěli jít se svým vztahem na veřejnost. Zvláště ne když měli hlavní role v romantickém baletu. Nechtěli, aby si lidé o jejich vztahu mysleli, že je falešný a že má jen přilákat lidi na představení.

,,No podle jejich reakcí na náš vášnivý polibek na pódiu bych řekl, že půlka z nich by si zaplatila lístky do první řady do naší ložnice, aby viděli naše krásné piruety a zvedačky.”

,,To je nechutná představa,” zašklebil se Quillan, než konečně přestal bojovat a uvolnil se. ,,Ale chci dezert. A pořádný. Ty diety mě ničí.”

,,Co bych pro svou krásnou Julii neudělal.”

,,Chceš říct, co bys pro svého malého Romea neudělal.”

,,Pamatuji si, že jsi včera křičel, že je docela velký.”

,,Ježiši pojď už, nebo se odsud nepohneme,” protočil Quillan oči a táhl Jamese do šatny.

,,Neboj, lásko, všechno to škádlení ti vynahradím.”

,,No proto.”

Diskusní téma: Romeo a Julian

<3

Paulett | 25.12.2018

Romea a Julii já moc ráda :D :D

Je možnost předplatného?

Tes | 22.12.2018

Já ty lístky do ložnice chci. :D Kde se mám hlásit?

Re: Je možnost předplatného?

ThePavlaBlog | 22.12.2018

Já taky :D

Re: Re: Je možnost předplatného?

Bezinka | 22.12.2018

Já taky prosííííím

Přidat nový příspěvek