Šachy

30.12.2015 08:20

 

Věnováno: Tes

 

Abigail své otce milovala. Ale někdy jí opravdu lezli na nervy, například když spolu hráli šachy. Abigail musela uznat, že oba byli opravdu skvělí hráči, ale když hráli spolu, vítězství pro ně bylo prioritou. A aby ho dosáhli, nebáli se použít špinavé triky.

,,Williame?”

,,Ano, drahý?” zatvářil se Will nevinně.

,,Byl bys tak laskavý a sundal svou nohu z mého klína?”

,,Jistěže ano.”

Abigail si v duchu povzdechla a doufala, že hru brzy dohrají.

,,Hannibale?”

,,Ano, drahý?”

,,Právě jsi udělal neplatný tah.”

,,Nemyslím si.”

,,Já si to ale myslím!”

,,Chceš říct, že já podvádím?” pozvedl Hannibal své obočí.

,,Přesně!”

,,A čí nohu jsem měl před chvílí v klíně?”

,,Takže teď jsem já ten špatný?! Lháři!”

,,Podvodníku!”

Oba se naštvaně postavili a převrhli malý stolek mezi nimi. Figurky se rozsypaly po zemi, ale to jim bylo jedno.

,,Ložnice, hned teď!” zavelel Hannibal a táhl Willa ven z místnosti.

Abigail jen protočila oči, moc dobře věděla, že to tak skončí. Rezignovaně vzala krabičku a začala do ní skládat figurky, zatím co postel vrzala.

Diskusní téma: Šachy

Paráda

Karin | 01.12.2018

Parádní.

<3

Paulett | 31.12.2015

To je od nich pěkně nečestné :D. Ale jsou sladcí ;)

<3

Alexis | 30.12.2015

Lepší to ani být nemohlo :D

cokoliv

Tes | 30.12.2015

Oni si najdou cokoliv jako záminku k vraždě a k sexu D:

Přidat nový příspěvek