Sebedůvěra

10.12.2015 05:51

 

Věnováno: ThePavlaBlog

 

,,Občas si přeju, abych byl normální,” řekl z nenadání Sherlock.

John se na něj nevěřícně podíval.

,,Cože?”

,,Slyšels mě.”

John na prázdno zavřel pusu, než ji opět otevřel.

,,Proč?”

,,Lidé by si mě víc vážili, dokázal bych líp rozumět citům a nedělal bych ti takovou ostudu.”

,,Děláš si srandu?”

,,Ne.”

,,Sherlocku, ty se nepotřebuješ změnit. To lidé kolem tebe ano. Kdybys ty nebyl ty, nemiloval bych tě. Jsi výjimečný, Sherlocku. Nejsi nudný.”

,,Tím chceš nazvat všechny lidi na světě nudnými?”

,,Všechny ne, ale většinu ano.”

,,Jsem překvapený. Většinou jsem to já, kdo nadává na lidi.”

,,Teď to očividně musím být já, protože ty jsi zešílel.”

,,Jen si přeju, abych ti víc vyhovoval.”

,,Ty mi ale vyhovuješ, Sherlocku! Miluju tě takového, jaký jsi. Moc dobře jsem věděl, do čeho jdu, když jsme začali randit. Miluju tě, jasné?”

Sherlock s malým úsměvem přikývl.

,,Ano, já tebe taky, Johne.”

,,Tak se mi to líbí, teď pojď do ložnice, ať ti můžu ukázat, jak moc si tě vážím.”

Diskusní téma: Sebedůvěra

..

Listred Moriarty | 10.12.2015

Myslím že první věta vystihuje celý můj život.. :D

<3

Paulett | 10.12.2015

John se učí rychle :D

Re: <3

Aliya Midnight | 10.12.2015

Nemá na výběr :D

Ano

Tes | 10.12.2015

Sherlock nemůže být normální to by byl konec světa.

Re: Ano

Aliya Midnight | 10.12.2015

:D

:D

Naty | 10.12.2015

John má pravdu Sherlock se nesmi měnit pak by to nebyl on :) :D

Re: :D

Aliya Midnight | 10.12.2015

To jo :)

<3

Alexis | 10.12.2015

Nedovedu si představit Sherlocka jako normálního člověka. To by už prostě nebyl Sherly. Moc krásné :3

Re: <3

Aliya Midnight | 10.12.2015

Díky :)

:)

ThePavlaBlog | 10.12.2015

děkuji :) tohle bylo perfektní.....to by nebyl Sherlock kdyby se změnil...on je osobnost :D......doufám, že si v ložnici uvědomí jak si ho John váží :D :D

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek