Silvestr

31.12.2017 16:58

 

Máme tady konec dalšího roku a tentokrát se za sebe opravdu stydím. Mám rozdělané dvě kapitolovky, nápady žádné a sama se nacházím v nějakém podivném stavu deprese, kdy bych nejraději zalezla pod deku a už v životě nevylezla. 

Tento rok byl hlavně ve znamení krátkých jednorázovek a drabbles, protože na nic delšího nebyl čas. Doufám, opravdu doufám, že koncem ledna tento stav napravím. 

Zítra také končí letošní adventní kalendář a já děkuji Tes, Alexis a Paulette, které pravidelně komentují.Chtěla bych poděkovat také vám ostatním, kteří jste aspoň jednou zanechali komentář :). Také moc děkuji Bezince, která mi letos poslala malý dárek v podobě krásného přání a nádherné záložky, která se skvěle hodí k mé nové čtecí záležitosti.

Opravdu se na sebe zlobím, že nepíšu víc, ale já jsem opravdu dočista prázdná. I tak doufám, že letos jsem vyplodila aspoň něco, co se vám líbilo.

S přáním všeho nejlepšího do nového roku vás zdraví Aliya <3

Diskusní téma: Silvestr

<3

Alexis | 03.01.2018

Adventní kalendář se ti vyvedl skvěle ;-) A ráda bych ti do Nového ruku popřála vše nejlepší a ať ti všechno vyjde tak jak by jsi chtěla.

:D

Tes | 01.01.2018

Na adventní kalendář jsem se těšila celý rok :) a nejsi sama kdo má autorskou krizi, já mám toho rozepsaného až hrůza a nejsem schopná nic dokončit... Třeba časem bude líp.

:)

Paulett | 01.01.2018

Ať ti rok 2018 vychází co nejlépe, jak to jde. :)

Přidat nový příspěvek