Silvestrovský program na blogu

31.12.2014 12:44

Je opět konec roku a já mám poci, že bych měla napsat nějaké shrnutí.

V letošním roce jsem pracovala na těchto kapitolovkách: Konzultanti, Iliuzija, Save me, Vánoce u Holmesů (ke které jsem se teď vrátila) a Život je pohádka (na které pracuji s Paulett). Napsala jsem několik povídek, za které jsem si vysloužila trest smrti, ale snad jsem si to již odčinila.

Nemáte ponětí, jak jsem do září byla šťastná. Měla jsem nápady, psaní mi celkem šlo a na mém blogu jsem překročila 50 000 návštěv. Pak šlo vše do háje. Nejdřív jsem se nemohla přihlásit na blog, pak se mi rozbil počítač. Díky bohu mi zachránili data a já mohla zveřejnit povídky, které jsem měla předem napsané. 

Mrzelo mě opustit starý blog, ale byl mi k ničemu, když jsem se na něj nemoha přihlásit. Přešla jsem proto na webnode. Po tomto přechodu jsem nejspíš ztratila pár svých čtenářů. Nevím, jestli přestali jenom komentovat, nebo nevědí, že mám nový blog. 

I tak jsem ráda, že se našlo pár hodných duší, které mi svými komentáři zlepšují náladu ( i když mi občas vyhrožjí smrtí).

Mé díky patří speciálně Merope, s kterou si už dlouho píšeme přes mail a vzájemně se psychicky podporujeme :) 

Dále Paulett, se kterou jsem napsala Život je pohádka a která mi píše povídky na povzbuzení.

A pak jsou tu moje nejmilejší komentátorky, pro které je radost psát: ThePavlaBlog, Listred Moriarty, Tes, Alexis, Akiera a Bezinka (objevíš se sice jen občas, ale vždy mi zvedneš náladu). Doufám, že mě budete podporovat i v dalším roce.

Pro ostatní čtenáře: Jsem ráda, že moje povídky čtete a máte se mnou trpělivost.

Co nás dneska čeká? Ráno jsem zveřejnila další dílek adventního kalendáře. Během dnešního dne zveřejním další dve drabbles jen pro vaše potěšení :)

Přeji vám do dalšího roku jen to nejlepší :)

    S láskou, Aliya Midnight nebo také "Ta mrcha, co mi zabíjí mé oblíbené páry"

 

Diskusní téma: Silvestrovský program na blogu

Listred Moriarty | 01.01.2015

Přišla jsem sem pozdě už tady nemám co psát :D všechno holky řekly za mě :D Aliyo si ta nejlepší autorka kterou znám a já ti přeji do nového vše nejlepší a taky další skvělé povídky za které ti budem vyhrožovat smrtí :D

Re:

Aliya Midnight | 01.01.2015

Moc ti děkuju :) Všechno nejlepší i tobě :)

Re: Re:

Listred Moriarty | 01.01.2015

Díky a není zač ;) ráda říkám pravdu ;)

:-*

Tes | 31.12.2014

Tak ty moc dobře víš, že smrtí je ti vyhrožováno jen proto, že díky tomu jsou tvé povídky lepší. Navíc jen díky tvého AK a té záplavy povídek které se tu teď přes prosinec vyskytly jsem dokázala přežít těch 22.dní co jsem byla nemocná. Asi bych se měla zeptat jestli bych je mohla dostávat na předpis :p

Re: :-*

Aliya Midnight | 31.12.2014

Když ti pomůžou :D

:3

Akiera | 31.12.2014

Já jsem hlavně ráda, že sem nalezla tvoje úžasný stránky a že i ppřes všechny nesnáze píšeš dál :) Protože tvoje povídky mi vždycky zvednou náladu, jen si přidej někam nápis že jsou i návykový ;) Protože já mám určitě závislost :D Díky Ti a Šťastný Nový Rok! :)

Re: :3

Aliya Midnight | 31.12.2014

Tobě taky :)

<3

Paulett | 31.12.2014

Jak už tady psaly holky, tak i pro mě je čtení tvých povídek velká radost a povzbuzení. A že tě občas chceme zabít... to se tak stává. Ale to my jenom z lásky. Za sebe můžu říct, že bych to nedělala. Vždyť kdo by pak pro nás psal. ;) Jen hlavně pokračuj v psaní, protože já potřebuju pravidelnou dávku své drogy (tedy tvých povídek).

Re: <3

Aliya Midnight | 31.12.2014

Jak bych mohla přestat psát :)

<3

Alexis | 31.12.2014

Mě nejvíc těší, že i když se ti to pokazilo z blogem a rozbil se ti PC, tak i přes to jsi nepřestala psát. Byla by to ohromná škoda protože já prostě miluju tvoje povídky. Vždycky mě dokáží rozesmát, uklidnit, rozněžnit ale taky rozplakat a občas i naštvat *To je tehdy když někoho zabíjíš nebo to vypadá že bude zabit * :D Zkrátka a dobře... Ty chvíle kdy čtu tvoje povídky jsou perfektní a už často mi tvoje povídky zlepšili náladu takže moc moc děkuju že píšeš a vsaď se, že příští rok se mě rozhodně nezbavíš :D Šťastný nový rok... užij si ho :-*

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek