Simon

07.12.2015 05:05

 

Nikdy to nebyla Clary, kdo ho zaujal. Ano, byla pěkná, ale nebyla tím, koho opravdu chtěl. Jeho srdce popravdě toužilo po Simonovi. Po tom mladém neschopném klukovi, který měl jen plno zbytečných otázek.

Čím víc času s ním Jace strávil, tím více poznal, jaký Simon opravdu je. Byl chytrý, nesmírně tvrdohlavý, a kdyby uměl bojovat a nebyl jen obyčejným civilem, byl by skvělým lovcem stínů.

I tak ale Jaceovi připadal neskutečně krásný a po každé, když se setkali, měl co dělat, aby Simona nepovalil na zem.

Vydrželo mu to jen dva týdny, dokud nespatřil Simonovo téměř nahé tělo, které právě vyšlo ze sprchy.

,,Co tu sakra děláš?” zeptal se Simon naštvaně.

Jace ale nedokázal odpovědět, jeho oči se pásly nad pohledem, který mu byl dopřán. Simon si všiml, kam jeho pohled míří a lehce se začervenal.

,,Neměl bys být teď s Clary?”

,,Ne,” odpověděl Jace. ,,Jsem tam, kde chci být.”

Následně Simonovi ukázal, jako moc si váží jeho přítomnosti.

Diskusní téma: Simon

-

Aliya Midnight | 08.12.2015

Jsem ráda, že se líbí, holky :)

:))

Listred Moriarty | 07.12.2015

Minule jsem na ně viděla strašně krásné video :D super povídka ;)

Souhlas

Tes | 07.12.2015

neobvyklé ale krásné

<3

Paulett | 07.12.2015

SIce pro mě neznámý pár, ale je to sladké.

:)

ThePavlaBlog | 07.12.2015

Neobvyklý pár, ale povedl se ti :)

<3

Alexis | 07.12.2015

Musím říct že pár Simon/Jace mě nikdy nenapadnul ale vlastně to zní hezky :3

Přidat nový příspěvek