Smrt: Mormor

15.04.2018 21:58

 

James Moriarty.

Vím, co si on něm všichni pravděpodobně myslíte. Byl zrůda, obětoval svůj vlastní život jen proto, aby donutil k sebevraždě svého největšího nepřítele.

Chápu vás.

Když jsem se si brala jeho duši, necítila jsem nic jiného než že se konečně dostalo spravedlnosti lidem, kteří umřeli jak pod jeho rukou, tak pod jeho příkazy.

S jeho duší ve své dlani jsem ještě chvíli pozorovala jeho tělo a užívala si toho krásného pocitu, že další blázen, který si hrál na Boha, padl.

Padl do mých rukou.

Zničehonic se ovšem k jeho tělu přiřítil muž.

Okamžitě jsem ho poznala. Byl to Sebastian Moran.

Už dvakrát jsem si ho málem odnesla, ale něco v něm se mi vždy vzepřelo a já odešla s prázdnou.

Moran padl na kolena vedle Moriartyho.

Prosil ho, ať se probudí.

Prosil ho, ať otevře oči.

Moran brečel, prosil, klečel v kaluži krve.

Ale Moriarty byl mrtvý.

Otočila jsem se a odešla z Londýna pryč na další práci.

Za dva týdny jsem se vrátila zpátky.

Vrátila jsem se pro Moranovu duši.

Tentokrát mi neodporoval, tentokrát se mi vydal dobrovolně.

Diskusní téma: Smrt: Mormor

pěkné

Tes | 17.04.2018

pěkné jako vždy

Přidat nový příspěvek