Smrt: Mystrade

24.02.2018 19:34

 

A/N: Další v sérii ;).

 

Gregory Lestrade byl jedním z těch dětí štěstiny, kterým se několikrát podařilo utéct z mojí lopaty. Práce detektiv inspektora byla nebezpečná, já i Gregory jsme to moc dobře věděli. Co jsem na něm musela opravdu obdivovat byla oddanost, s jakou svojí práci vykonával.

Ani jednou nepochyboval o tom, že by měl změnit povolání. Ani jednou nepochyboval o tom, jestli má obětovat svůj život při záchraně někoho jiného.

Byl to skvělý člověk.

Bylo mi proto neskutečně líto, když jsem ho konečně musela odvést na druhou stranu.

Tentokrát se mu nepodařilo utéct.

Tentokrát ho kulka zasáhla přímo do srdce. Neměl jedinou šanci - ve vteřině byl mrtvý a já stála nad jeho pomalu chladnoucím tělem.

S Gregoryho duší jemně sevřenou v mých kostnatých dlaních jsem ještě dlouho stála nad jeho tělem.

Viděla jsem, jak šok dolehl na jeho kolegy. Pozorovala jsem, jak se odněkud objevilo černé auto a z něj vystoupil Mycroft Holmes. Utíkal ke Gregoryho tělu a marně ho prosil, aby se probudil a opět otevřel své překrásné oči.

Ostatní se ho pokoušeli odtáhnout, ale nemělo to cenu. Mycroft se držel jako klíště.

Stačilo.

Otočila jsem se a odešla pryč. Moc dobře jsem věděla, že se do Londýna brzy vrátím.

Tentokrát na mě bude čekat duše Mycrofta Holmese.

Diskusní téma: Smrt: Mystrade

:)

Paulett | 25.02.2018

Sice je to k pláči a moc smutné, ale zároveň i krásné. :)

Přidat nový příspěvek