Svatební emoce

02.06.2016 20:25

 

Nevnímám kněze vedle sebe. Nevnímám lidi, kteří stojí za námi. Vnímám jen tebe, jen tebe a tvou krásnou tvář,která mě pozoruje s neskutečnou láskou.

Říkáš svůj slib, vyslovíš, jak moc mě miluješ. Vhání mi to slzy do očí. Jak někdo tak perfektní jako ty může milovat mě?

Odpovídám svým vlastním slibem. Můj mozek a jazyk se od sebe naprosto odpojily. Slyším jen, jak ti vyznávám svou lásku a slibuji tu nejlepší budoucnost, přesně to co si zasloužíš.

A pak přijdou na řadu prstýnky. Kněz se tě zeptá, jestli si mě opravdu chceš vzít. Bez váhání odpovíš ano a nasadíš mi prstýnek na prst. Kněz se zeptá i mě. Mohl bych odpovědět jinak než ano? Kopíruji tvé předchozí činy a ty se na mě usmíváš, jako bych byl to nejlepší na světě.

Nakonec se konečně můžeme políbit. Je to plné lásky, vylíváme do polibku všechny své city a já mám pocit, že se brzy rozpustím.

Miluji tě, Mycrofte, miluji.

Diskusní téma: Svatební emoce

Paráda

Karin | 30.11.2018

To bylo krásný fňu.

úžasné :)

Schnuffelka | 03.06.2016

Páni, tak to se ti hodně povedlo. :) Je to úžasné. :)

Re: úžasné :)

Aliya Midnight | 03.06.2016

Děkuji :)

tak šup

Tes | 03.06.2016

Aliyo hadr do ruky a pojď mě utřít z podlahy.

Re: tak šup

Aliya Midnight | 03.06.2016

*utíká pro hadr*

<3

Alexis | 03.06.2016

Moc pěkné :)

Re: <3

Aliya Midnight | 03.06.2016

Díky :)

Přidat nový příspěvek