Tak je to správně

22.09.2015 20:35

 

A/N: Zase na mě leze deprese, tohle jsem právě sepsala. Za pár si dosaďte koho chcete a pak mi napište, ke komu se to nejvíc hodí ;)

 

Není nic horšího, než když lžeme svým milovaným, když jim ubližujeme. Nezáleží na motivu, který pro to máme, i když se je tím snažíme chránit. Nepochopili by to. Někdy se musíme vzdát toho nejcennějšího, co máme, i když je to tak zatraceně těžké.

,,Nenávidím tě.”

Miluju tě…

,,Sbal si věci a vypadni!”

Neopouštěj mě, prosím…

,,Už tě nechci nikdy vidět!”

Jsi tak krásný…

,,Skončili jsme spolu!”

Odpusť mi…

,,Mám někoho jiného!”

Nikdy nebudu nikoho milovat tak jako tebe…

,,Lituju dne, kdy jsem tě potkal!”

Bez tebe bych se nenaučil milovat…

Omlouvám se, že ti ubližuju. Omlouvám se za všechna svá slova. Je pro tebe ale lepší, když mě opustíš.

A v okamžiku, kdy se se slzami v očích otočíš ke mně zády, vím, že tak učiníš. Vyběhneš z našeho bytu pryč bez jediného pohledu na mě.

Vím, že už tě nikdy neuvidím.

Tak je to správně.

Diskusní téma: Tak je to správně

Johnlock

ThePavlaBlog | 23.09.2015

Johnlock

SH&JW

Irene Adler | 23.09.2015

John a Sherlock

<3

Alexis | 22.09.2015

U mě to byl nejdřív taky Hannibal a Will ale pak se mi to prostě kdo ví proč přehouplo do představy Jima a Sebastiana

Kousance

Tes | 22.09.2015

Hannibal a Will

Přidat nový příspěvek