Tanec

04.12.2014 06:04

Věnováno: Martině

 

Jedna ruka na ramenu, druhá spojena s Hannibalovou. Willovy oči intenzivně pozorovaly muže před sebou, zatímco nohy se pohybovaly v pomalém rytmu. Hannibal jeho pohled oplácel. Lehce se s ním pohyboval po celém obývacím pokoji. Tancovali pomalu, víc než o tanec se jednalo o jejich vlastní pocity. V pozadí hrálo rádio klidnou skladbu.

Když skladba konečně skončila, Will vydechl. Ani si neuvědomil, že po celý jejich tanec zadržoval dech. Hannibal se na něj usmál a políbil ho na čelo.

,,Jsi tak nádherný,ˮ zašeptal a pohladil ho po tváři, která se začala červenat.

,,Neříkej hlouposti,ˮ odvětil zahanbeně.

,,Můj výjimečný chlapče.ˮ

Hannibal ho vtáhnul do pevného objetí. Will okamžitě zabořil hlavu do jeho košile. Vůně Hannibalovy kolínské ho vždy nesmírně uklidňovala. Hannibal ho nechal vydýchat se, pak jej od sebe odtáhl.

,,Můžu mít ještě jeden tanec?ˮ

Will přikývl.

,,Oh, chlapče, ani nevíš, jakou mi děláš radost.ˮ

,,Neříkej mi chlapče, starouši.ˮ

,,Jak si přeješ, chlapče.ˮ

Will protočil oči, ale Hannibal už pouštěl další skladbu. Will si povzdychl, ale nechal se vtáhnout do dalšího tance.

 

 

Diskusní téma: Tanec

<3

Paulett | 08.12.2014

Taky bych si zatančila. Mňamózní dílko ;)

...

Akiera | 05.12.2014

Včera jsem nestihla tak doháním :) Tohle je opravdu roztomilé.. Jestli je takový každý z AK tak asi nebudu muset jíst žádný cukroví ;)

Šphá

Tes | 04.12.2014

Tady si chce někdo vážně šplhnout (asi se bojí že by Santa neposlal dárky). Ale to je opravdu sladké až se bojím, že z celého toho kalendáře dostanu cukrovku :D :D :p

Re: Šphá

Aliya Midnight | 04.12.2014

Kruci, právě jsi odhalila můj plán. A já myslela, že cukrovka zabere.

:)

Listred Moriarty | 04.12.2014

Krásná kapitolka děvče ;)

Re: :)

Aliya Midnight | 04.12.2014

Opravdu? :DD

<3

Alexis | 04.12.2014

Ty chceš abych normálně roztála že jo? To bylo tak neskutečně sladký a pěkný. Užila jsem si to a těším se na další den :)

Re: <3

Aliya Midnight | 04.12.2014

Musím si nějak odpracovat svoje střílení :D

Přidat nový příspěvek