These moments

25.04.2015 15:08

 

A/N: Tuto povídku jsem napsala pro Tess. Najdete ji i na jejím blogu. Psala jsem ji při písničce These Days od Take That, ale nemusíte ji poslouchat :)

 

Život se Sherlockem Holmesem nebyl lehký, to mi můžete věřit. Nebylo to lehké, když jsem byl jeho spolubydlící. Nebylo to o nic lehčí, když jsem se stal jeho milencem. Sherlock byl Sherlock. Byl nezávislý, adrenalinový šílenec, jehož činy mě více než jednou málem přivedly infarkt.

Proto jsem ho tolik miloval. Má kolem sebe auru, která mě upoutala jako magnet. Je jedinečný, jediný svého druhu na světě. Nikde na světě nenaleznete takového člověka.

A i když je občas těžké s ním žít, jsou to okamžiky jako tyto – když ho držím v náručí, zatím co on něžně líbá mou tvář a můj krk – které opravdu stojí za všechny nervy.

Nikdo nemá takovou cenu, abych za něj vyměnil mého Sherlocka Holmese. Absolutně nikdo. Žiju jen pro něj a jeho bijící srdce, jehož rytmus poslouchám každý večer, když usínám v jeho objetí.  

Diskusní téma: These moments

Děkuji děkuji

Tes | 26.04.2015

Ještě jednou děkuji teda po 3tí :D

Re: Děkuji děkuji

Aliya Midnight | 26.04.2015

Nemáš zač :)

:)

Listred Moriarty | 25.04.2015

Jestli je tahle povídka tak krásná tak si musím poslechnout písničku :D :)

Re: :)

Aliya Midnight | 25.04.2015

Písnička je skvělá, nějak mě to při ní prostě napadlo :D

<3

Alexis | 25.04.2015

Komentovala jsem sice už u Tess ale musím prostě i tady ^^
Je to moc krásně napsané. Tak jako vždy :3

Re: <3

Aliya Midnight | 25.04.2015

Moc děkuju :)

Přidat nový příspěvek