To snad ne

26.03.2015 15:50

 

Další povídka od Tess :)

       

,,Děkuji za pozvání na večeři.‘‘

,,Rád jsem tě pozval Wille.‘‘

Hannibal s úsměvem postavil před Willa talíř s jedním ze svých uměleckých výtvorů. Will úsměv opětoval, vzápětí se však nešťastně zadíval do talíře. Vzal do ruky vidličku, znovu se smutně podíval na jídlo a pak plaše pohlédl na svého hostitele.

,,Děje se něco?‘‘

,,Omlouvám se, ale tohle jíst nebudu.‘‘

Hannibal se zaraženě na Willa díval. V jeho tváři se nepohnul ani jeden sval, ale přesto usilovně přemýšlel. Will nechce jíst mé jídlo. Je strašně empatický, ví snad, z čeho bylo připraveno?

Willa Hannibalovo mlčení znervóznilo, rozhodně jej nechtěl urazit.

,,Omlouvám se, já jsem vegetarián.‘‘

,,To snad ne.‘‘

Bylo jediné, na co se zcela vystresovaný Hannibal zmohl.

,,Víš, mám strašně rád zvířata a nemohu jíst nic, kvůli čemu nějaké zvířátko zemřelo.‘‘

Hannibal prudce vydechl.

,,Tohle ale sníst můžeš, máš mé ujištění, že kvůli mému jídlu žádné zvířátko nezemřelo.‘‘

Will si Hannibala pečlivě prohlédl, jestli si z něj nedělá legraci. Ne nedělal, to co řekl, myslel vážně. Ovšem porce na jeho talíři tak nádherným způsobem voněla a i to dobře vypadalo. Takže se s chutí pustil do jídla.

Hannibal jej s obrovskou úlevou a spokojeností pozoroval. Will dojedl, odložil příbor a teprve teď, se pořádně zamyslel nad obsahem Hannibalových slov.

,,Říkal jsi, že to maso není z žádného zvířete?‘‘

,,Ano.‘‘

Will nepatrně zaváhal, než položil další otázku.

,,Takže je logický předpoklad, že to maso je lidské?‘‘

,,Ano je.‘‘

,,V tom případě se maso na můj jídelníček vrátí.‘‘

,,Bude mi ctí pro tebe vařit.‘‘

,,I vraždit, je mi naprosto jasné, že to ty jsi ten rozparovač.‘‘

Hannibal už nic nekomentoval, jen se spokojeným úsměvem sklidil nádobí ze stolu.

Diskusní téma: To snad ne

<3

Alexis | 27.03.2015

Tak tohle bylo dokonalý :D Pobavilo mě to a hláška Listred mě dorazila :D

;)

ThePavlaBlog | 26.03.2015

A pak následoval dezert. :D

:)

Listred Moriarty | 26.03.2015

A tohle je konec tofu :D fakt pobavilo :D

Re: :)

Tes | 26.03.2015

Že ty musíš mít vždycky nejlepší hlášku :D

Re: Re: :)

Listred Moriarty | 26.03.2015

Samozřejmě :P :D a ta povídka je fakt super :) proč nemáš blog? :)

Re: Re: Re: :)

Tes | 27.03.2015

Uvažuji o něm dlouho, ale nevěděla jsem jestli by ty výplody mého chorého mozku vůbec někdo četl. Tohle je tzv. průzkum trhu

Re: Re: Re: Re: :)

Alexis | 27.03.2015

Rozhodně četl ^_^ Já se hlasím jako jedna z čtenářek :)

Re: Re: Re: Re: Re: :)

Listred Moriarty | 27.03.2015

Já se taky hlásím :D Tofu Army!!!

<3

Paulett | 26.03.2015

Tohle musím ukázat vegetariánům :D :D. Díky za pobavení ;)

:3

Akiera | 26.03.2015

A takhle začíná psychopatický vztah -> Hannigram :3 opravdu pobavilo :D

Přidat nový příspěvek