Toby

03.12.2014 05:07

 

Brian a Jimmy spolu bydleli už čtvrt roku. Nicméně se jim zdálo, že je jejich byt prázdný. Přemýšleli, že si pořídí domácí zvířátko a jako nejlepší volba jim připadal pes. A co se týče psů, stačilo se zmínit před Willem a během dvou dnů měli pejska doma.

Když se před Willem zmínili o tom, že chtějí psa, Will jim nabídl jednoho ze svých, což je oba překvapilo.

,,Mám ho moc rád, je hodný, ale ne moc dobře vychází s ostatními. Většinou je sám a nemám moc času, abych se mu věnoval zvlášť. Byl bych rád, kdybyste si ho vzali.”

Oba souhlasili a už druhý den měli Tobyho doma. Toby byl zlatý retrívr, kterého Will našel v lese. Toby miloval přítomnost lidí, zvláště pokud mu věnovali speciální pozornost.

Stačilo pár minut a Brian s Jimmym se zamilovali do nového přírůstku do jejich malé rodiny. Will se opravdu skvěle staral o své psy, to jim bylo okamžitě jasné. Toby byl vycvičený a zdravý.

I když se zpočátku necítil svůj v novém prostředí, již brzy si zvykl a zamiloval se do svých nových majitelů, kteří ho krmili psími pamlsky a drbali jej na bříšku. Takové věci si rozhodně nechá líbit.

Ještě téhož dne se pozdě večer Brian vzbudil. Z nějakého důvodu nemohl spát. Nadzvedl se na loktu a podíval se na Jimmyho, který klidně spal vedle něj. Natáhl ruku a pohladil ho po vlasech. Nemohl si pomoci, ale usmíval se jako idiot. Jeho přítel byl tak nádherný.

Brian se podíval na konec postele, kde ležel roztažený Toby. Spal stejně spokojeně jako Jimmy. Musel se usmát, tohle byli jeho dva chlapci, jeho rodina.

Brian políbil Jimmyho na čelo a Tobyho lehce pohladil. S pohledem na ně pomalu upadal do spánku.

Diskusní téma: Toby

...

Akiera | 03.12.2014

Krása :)

-

Aliya Midnight | 03.12.2014

Jsem ráda, že se vám to líbí holky :D

Ňuf

Paulett | 03.12.2014

Ňuf ňuf... taková sladká povídečka hned po ránu. Není nad to si hned ráno prozářit den. Díky.

;)

Listred Moriarty | 03.12.2014

Většinou po ránu nenávidím vstávat brzo. Ale když vychází advenťák vůbec mi nevadí si přivstat :) krásné jako vždy...

<3

Alexis | 03.12.2014

Nádherné. Většinou bývám po ránu protivná, protože musím vstávat ale teď jsem taková rozněžnělá. Děkuju ti za to :3

To by se mi taky líbio

Tes | 03.12.2014

Taky by se mi líbilo, kdyby mě někdo rozmazloval a škrábal na bříšku. :D Dneska mám nějakou sentimentální náladu. Povídka je krásná děkuji.

Re: To by se mi taky líbio

Aliya Midnight | 03.12.2014

Jsem ráda, že se líbilo :)

Přidat nový příspěvek