Tolik návštěv

14.10.2017 21:51

 

Aneb moje slova, když jsem před dvěma dny zjistila, jak blízko jsem k překonání 70 000 návštěv na tomto blogu. Na starém blogu jsme na 66 000, takže dohromady máme za cca 5 let asi 136 000 návštěv, což je neskutečný počet a já vám za to moc děkuji. 

Opravdu moc děkuji za všechny ty úžasné komentáře a za vaši podporu. Děkuji za všechny ty úžasné lidi, co si našli čas a napsali mi dlouhé komentáře (MILUJU dlouhé komentáře :D).

Ráda bych se vám nějak odvděčila, tak mě napadlo, že pokud mi do konce října napíšete do mailu vaši adresu, pošlu vám v prosinci malé vánoční přáníčko. 

Máme za sebou pět let a nevím, kolik nás ještě čeká. Pokud máte něco na srdci, určitě mi napište ;).

S láskou Aliya

Diskusní téma: Tolik návštěv

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek