Umění diplomacie

24.03.2015 19:07

 

Tuto povídku vám napsala Tess :)

 

                                                       

,,Ne nepojedu. Zaplať si tlumočníka.‘‘

,,Sherlocku prosím. Bez tebe to tam nezvládnu, zaplatím ti nájem na dva roky dopředu.‘‘

,,No to bys teda měl a omluvíš se.‘‘

,,Za co?‘‘

,,Přemýšlej, je toho spousta.‘‘

Sherlock klidně pozoroval svého zoufalého bratra. Miloval, když se jej doprošoval. Mycroft to zase bytostně nesnášel, ale občas jeho pomoc prostě potřeboval.

,,Dobře, omlouvám se, že jsem tě prohlašoval za zaostalého. Japonsky umíš líp než já. Už pojedeš?‘‘

,,Ještě se budeš muset dovolit Lestradeho, víš, že teď pro něj pracuji jako externí detektiv.‘‘

Normálně by po Sherlockově souhlasu bratra naložil do letadla a vydali by se na cestu, ale vzhledem k tomu, že vrchní inspektor Greg Lestrade nebyl jen Sherlockův (nadřízený), ale i Mycroftův partner musel jej požádat o souhlas.            

                                                                       ****

,,Samozřejmě můžete na služební cestu do Japonska oba, ale pod jednou podmínkou.‘‘

Mycroft si zhluboka povzdech. Bylo jasné, že jeho milovaný je jen tak odjet nenechá.

,,A ta podmínka je?‘‘

,,Vezmeš Sherlocka na záda a u nejbližší McDrive mi koupíte Royal a velkou Colu.‘‘

Sherlock se hlasitě rozesmál. Mycroft byl na omdlení, bohužel svého milovaného znal a věděl, že to myslí smrtelně vážně.

,,No co mám s tebou dělat?‘‘

,,Mít mě rád.‘‘

Diskusní téma: Umění diplomacie

:D

ThePavlaBlog | 25.03.2015

Já opravdu už musím přestat číst povídky ve škole na přednáškách a seminářích jinak mě budou chtít z té školy vyhodit :D Tohle bylo dokonalé Tess, opravdu kdyby to bylo i natočené "třešiňka na dortu" ;D

Spokojenost

Tes | 25.03.2015

Děkuji jsem ráda že se to líbí a hlavně poděkujte naší Milované Aliye, za to, že to tady zveřejnila. Ps: Pokud by byl zájem a pokud by souhlasila ještě bych vám sem pustila Hannibala *směje se pod vousky*

Re: Spokojenost

Listred Moriarty | 25.03.2015

Jop vypusť Hannibala :D

Re: Spokojenost

Paulett | 25.03.2015

Taky hlasuji pro vypuštění Hannibala ;)

Dokonalý :D

Alexis | 25.03.2015

Živě vidím Mycrofta jak se na všechno tváří :D Je to chudáček ale mě to neskutečně pobavilo :D Děkuju Tes :3

:-)

Lukas | 24.03.2015

jj moc pěkný :-) jako vždy

<3 :D

Paulett | 24.03.2015

Tes je prostě šikulka. Nádherné čtení zpříjemňující večer.

:D

Listred Moriarty | 24.03.2015

To chce fotku! :D moc hezké Tes :D

:D

Tinuš | 24.03.2015

Super jednohubka :D vážne pobavilo :D snáď Mycrofta nesekne v krížoch :D

Děkuji děkuji

Tes | 24.03.2015

Mělas vidět Mycrofta jak se na to tvářil. Jen doufám že si nestrhne záda :D

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek