Update

27.08.2020 07:38

 

Krásný den, zlatíčka,

nejsem mrtvá, ani jsem nesekla se psaním. Jen toho mám teď hodně. Zbývá mi ještě jedna zkouška, pracuju na bakalářce a do toho každý den s něčím otravuje rodina. 

Blog tedy musel jít stranou, nicméně o letošní adventní kalendář nepřijdete a další povídky by měly snad také vyjít.

Někteří jste pravděpodobně zaregistrovali, že blog.cz skončil, tím pádem je celý můj starý blog nenávratně v tahu. Staré povídky Vám určitě plánuji dát opět k dispozici, přemýšlím jen jakou formou.

A teď k novým povídkám.

Z kaitolovek mi zbývá dopsat Vánoce u Holmesů a Konzultanti 3. 

Navrhuji, že bych v rámci adventního kalendáře dopsala Vánoce formou delších drabble. Nevím, na kolik dílků by to vyšlo, ale mezi nimi bych zveřejňovala i jiné páry, aby mě nikdo neproklínal za neustálý přísun pouhých 4 párů. 

S Konzultanty bych uviděla, jak budu stíhat. 

Je pro mě přednější, abych stihla nachystat celý kalendář a pak se věnovala zbytku, protože během semestru nebude moc času.

Jakékoliv nápady, návrhy, poznámky pište prosím do komentáře.

Pokud se Vám můj nápad s letošním AK líbí, budu ráda, když mi to odsouhlasíte v komentářích. 

Díky <3.

AM

  

 

Diskusní téma: Update

:)

ÁDA | 29.08.2020

Ahoj, chystáš někdy v budoucnu ještě Malec povídky?
Jinak čtu tě již léta a tvá tvorba se velmi líbí :)

Re: :)

Aliya Midnight | 31.08.2020

Ahoj, určitě budou jak v kalendáři, tak i mimo něj :).
Moc ti děkuji.

:)

ThePavlaBlog | 28.08.2020

To znám taky mi zbývá jedna zkouška, DP taky je šílená. Ale jinak se těším na vše :D

Přidat nový příspěvek