Valentýn

14.02.2016 17:39

 

Příchod Clary a Simona do Institutu přinesl velké změny. Jednou z těchto změn bylo slavení svátků civilů, o který ani jeden z lovců stínů nikdy neslyšeli. Samozřejmě, že Isabelliným nejoblíbenějším se stal okamžitě Valentýn a jakmile se k němu schylovalo, vyzdobila celý institut červenými a růžovým srdíčky.

Alec svou sestru miloval, opravdu, ale když se rozhodla upéct i sušenky ve tvaru srdce, uznal, že útěk byl nejlepším řešením.

S použitím run rychlosti a výdrže doběhl až do Brooklynu za svým přítelem. Jenže měl tušit, že tam to bude ještě horší než v Institutu.

Magnus se opět rozhodl vybavit celý svůj byt novým nábytkem, který byl pouze v odstínech červené.

,,Magnusi!” zvolal zděšeně.

Jeho přítel se brzy objevil.

,,Koho pak to tu máme?” usmál se Magnus svůdně a obmotal své paže kolem něj. ,,Chyběl jsi mi.”

,,Ty mně taky,” přikývl Alec a na tváři se mu usadil lehký úsměv. ,,Co má ale tohle znamenat?”

,,Blíží se Valentýn, krasavče. Snažím se nabudit romantickou atmosféru.”

,,Nezdá se ti přehnané dělat tolik kvůli jednomu dni?”

,,Budu dělat, že jsem to neslyšel,” zakabonil se Magnus. ,,Zlatíčko, Valentýn je svátek zamilovaných a jak ho můžu neslavit, když mám po boku někoho tak krásného? Doufám, že ho strávíš se mnou?”

Alec si povzdechl. Magnus se opravdu těšil, jak mu mohl zkazit radost?

,,Přijdu,” přikývl a pozoroval, jak se Magnus široce usmívá.

,,To rád slyším.” Magnus se k němu přitiskl a naklonil se k jeho uchu. ,,Trochu jsem si pohrál i s ložnicí. Nechceš se podívat, jak teď vypadá?”

Alec beze slova přikývl a nechal se Magnusem odvést.

Diskusní téma: Valentýn

:)

ThePavlaBlog | 14.02.2016

krása....já jsem sice odpůrce tohoto komerčního svátku.....ale tohle se povedlo :)

Re: :)

Aliya Midnight | 14.02.2016

Díky, já Valentýn taky nemusím, ale těm co ho mají rádi, jsem chtěla udělat radost ;)

<3

Alexis | 14.02.2016

Pěkné ^^ Docela by mě zajímalo, jak Magnus ložnici předělal :D

Re: <3

Aliya Midnight | 14.02.2016

Do růžova ;)

Přidat nový příspěvek