Vánoce u kriminálníků

24.12.2014 08:44

Věnováno: Listred Moriarty

 

I přes mnohá očekávání, Vánoce jediného kriminálního konzultanta byly vskutku normální. Jak už bylo o Vánocích jeho tradicí, trávil je doma a nikoho celý den nezabil. Sebastian strávil celý den mazlením na pohovce v obýváku s jeho zaměstnavatelem/ milencem/ přítelem/ láskou svého života.

Jim pozoroval televizi, na které neustále byly pohádky, a užíval si teplo na svých zádech a paží kolem svého pasu, které mu dodávaly pocit bezpečí.   

Bylo to romantické.

Leželi spolu ve svém malém světě, pozorovali hloupé pohádky s dobrými konci. V pokoji voněl ozdobený vánoční stromeček, pod kterým už ležely dárky, a na stolku před pohovkou ležel tácek s cukrovím.

Kolem čtvrté hodiny odpoledne z pohovky vstali a šli do kuchyně uvařit vánoční večeři. Jim loupal brambory na salát, zatím co Sebastian připravoval rybu. Soustředěně na večeři pracovali, přeci jen milovali dobré jídlo.

S teplou večeří na talíři usedli o hodinu později ke stolu a začali jíst.

,,Jako vždy výtečné, tygře,ˮ pochválil jídlo Jim.

Sebastian usmál.

,,Děkuji, lásko. Pro tebe jen to nejlepší.ˮ

Jim na něj mrkl a hladově se pustil do jídla.

Po večeři umyli nádobí a posadili se ke stromečku. Jim podal Sebastianovi velký dárek. Sebastian ho opatrně rozbalil. Uvnitř byla zbraň. Zbraň, kterou Sebastian vždycky chtěl.

,,Jime,ˮ zašeptal Sebastian dojatě a prudce si ho přitáhl k polibku.

,,Klídek, tygře, pořádně poděkovat mi můžeš, až mi předáš dárek.ˮ

Sebastian se zasmál. Zespod stromečku vytáhl o poznání menší krabici a podal ji Jimovi.

,,Říkal jsem si, že nebude na škodu, když i ty se budeš mít čím bránit.ˮ

Jim nadšeně roztrhal balicí papír i krabici. Uvnitř našel revolver, kapesní nůž, pouta a náboje. Samozřejmě že nesměly chybět ani kleště a ostatní nástroje, kterými se dalo dobře mučit.

,,Oh, tygře, ty rozhodně znáš cestu do mého srdce a mých značkových kalhot.ˮ

,,Zabil bys mě, kdybych nevěděl.ˮ

,,To máš pravdu. Teď mě pojď okamžitě políbit nebo tě přivážu k posteli a celý večer ti nedovolím udělat se.ˮ

,,Ty víš, jak na mě,ˮ ušklíbl se Sebastian než Jima povalil na zem a vrazil mu jazyk do úst.

 

Diskusní téma: Vánoce u kriminálníků

...

Merope | 25.12.2014

Pekné darčeky si dali... nuž chlapci vedia, čo chcú... :D

<3

Paulett | 24.12.2014

Není nad předávání dárečků...nádhera

Re: <3

Aliya Midnight | 24.12.2014

Díky :)

=D

Akiera | 24.12.2014

To bylo tak úžasný :) Mimochodem celý adventní kalendář byl skvělý ;)

Re: =D

Aliya Midnight | 24.12.2014

Díky, ale ještě nekončím. AK bude trvat do 1. ledna.

<3

Alexis | 24.12.2014

Perfektní... doufám že i já dostanu tak super dárky jako ty dva :D :D

Re: <3

Aliya Midnight | 24.12.2014

Já taky doufám :)

Culí se

Tes | 24.12.2014

Jak bylo o vánocích tradicích celý den byl doma a nikoho nezabil Ali to mluvíš o sobě že?

Re: Culí se

Aliya Midnight | 24.12.2014

Přesně tak :D

<3

Listred Moriarty | 24.12.2014

Já se dočkala!!! :DD ta povídka je tak roztomilá :D MorMor je stejně můj nejoblíbenější pár :3

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek