Vánoční tradice

24.12.2014 18:52

Věnováno: Paulett

...

 

,,Opravdu nechápu, proč na sobě musíme mít takové absurdní svetry!” stěžoval si Mycroft a s pocitem naprosté nechuti se díval na zelený svetr se spoustou sněhuláků, který měl na sobě.

I Gregory měl na sobě vtipný svetr, červený se soby. Jen se smál nad Mycroftovými protesty. Bylo zábavné ho sledovat. Mycroft považoval téměř všechny vánoční tradice za stupidní a zbytečné. Neustále se ptal, jestli je nutné, aby je dodržoval.

,,Už jsme o tom mluvili, Mycrofte. Ano, je to nutné. Měli jsme dohodu. Já s tebou pojedu na ples do Francie a ty se mnou oslavíš Vánoce tak, jak já si přeji.”

,,Stupidní dohoda,” odfrkl si Mycroft a zkřížil ruce na prsou.

,,Nemůžeš aspoň předstírat, že ti to nevadí?” zeptal se s povzdychem Greg.

,,Ne,” odpověděl razantně Mycroft. Když si ovšem všiml ublíženého výrazu na Gregoryho tváři, nezbylo mu nic jiného, než souhlasit. Gregory měl pravdu, dohoda je dohoda. ,,Fajn, ale jestli mi na hlavu nasadíš sobí parohy, hodím je do krbu.”

,,Klidně!” souhlasil nadšeně a vášnivě jej políbil.

Mycroft si povzdychnul. Sherlock měl pravdu, normální lidi jsou idioti, ale jestli dodržování tradice nošení ošklivých svetrů dělá Gregoryho tak šťastným, udělá pro něj s radostí výjimku. 

Diskusní téma: Vánoční tradice

:)

ThePavlaBlog | 24.12.2014

Chci svetřík, chci Mystrade domů :)

<3

Paulett | 24.12.2014

Miluju vánoční tradice a toužím po svetru se sobem....

Hlupáček

Tes | 24.12.2014

Já po takovým svetru toužím přes dvacet let :D

Re: Hlupáček

Aliya Midnight | 24.12.2014

Já teda vůbec ne :D

Re: Re: Hlupáček

Listred Moriarty | 24.12.2014

Re: Re: Re: Hlupáček

Listred Moriarty | 24.12.2014

Já bych ho taky chtěla :D

Re: Re: Re: Re: Hlupáček

Tes | 24.12.2014

skrytá reklama: https://www.lindo.cz/lindo/eshop/19-1-Vanocni-svetry/56-2-Damske-vanocni-svetry/5/950-Damsky-vanocni-svetr-Sobici-cerny
Aby Aliya věděla čím si nás naklonit na svou stranu :D

Přidat nový příspěvek