Výslech

31.12.2015 10:16

 

Věnováno: Paulett

 

Mycroft nevinně hleděl na svého manžela, který jej měřil nekompromisním pohledem.

,,Chceš mi říct, že opravdu nevíš, jak z lednice zmizel narozeninový dort pro tvoji matku?”

,,Nemám nejmenší tušení, drahý,” zavrtěl Mycroft hlavou.

,,Pochybuju, že tu máme skřítky. Nikdo jiný tu kromě nás nebydlí a jelikož jsem si jistý, že já to nebyl, je velmi jasné, kdo ten dort snědl.”

,,Obviňujete mě snad, inspektore?”

,,A koho jiného, pane Holmesi? Jste notoricky známý požírač dortů!”

,,Obávám se, že s vámi musím nesouhlasit.”

,,Chceš si hrát? Tak fajn.”

Greg popadl Mycrofta do náruče a odnesl si ho do ložnice. Hodil ho na postel, rychle si klekl nad něj a pouty mu přivázal ruce k pelesti.

,,Já z tebe to přiznání dostanu,” slíbil, než se pustil do výslechu.

Diskusní téma: Výslech

<3

Paulett | 31.12.2015

Děkuju za věnování. ;) Greg koupí na ledničku zámek. :D

:D

ThePavlaBlog | 31.12.2015

třeba se Mycroft rozhodne výslech prodlužovat :D :D :D přece to byl určo jeho zájem :D

wow

Tes | 31.12.2015

Tak to je velmi pěkné. Mají na to celou noc a ráno mu Mycroft podepíše doznání :D :D

Přidat nový příspěvek