xxx

19.09.2016 17:17

 

Vy moc dobře víte, co se blíží. A bude to už popáté. 

 

Adventní kalendář.

 

A jelikož už ho dělám pátým rokem, zajímalo by mě, co od něj očekáváte tento rok. Co byste si přáli, aby v něm bylo, nebo co byste naopak nechtěli. 

Díky :)

Diskusní téma: xxx

:)

Elle | 22.09.2016

Na adventní kalendář se neskutečně těším. Je to skvělý začátek dne a vždycky si ho moc užívám :) Od tebe se těším i na povídky s pro mě neznámými páry :D

:)

ThePavlaBlog | 22.09.2016

Na kalendář se mooc těším a souhlasím s ostatníma nechat to na tebe. :) Tak jak ti to bude vyhovovat. :)

:3

Durani | 21.09.2016

Moc se na něj těším. A budu za něj rozhodně ráda. Možná by bylo zábavné zkusit u párů různě prohodit pohlaví. Jeden muž a druhý žena. 2 ženy. Kompletní prohození pohlaví u všech :D Byla by to zábava.

:)

MaryHamishSparklez | 21.09.2016

Aj keď nie som moc aktívna v komentaroch, čítam každé tvoje dielo a na adventný kalendár sa už moc teším :) tie predošlé mam všetky v pdf v mobile a rada sa k nim vraciam... :) jedine moje prianie je 'more Johnlock and Mystrade' ... A hlavne ďakujem, že ho robíš aj tento rok <3

<3

Alexis | 21.09.2016

Souhlasím s předešlými komentáři :-) i já jsem ráda že kalendář na konec bude a nechala bych ho na tobě.

<3 :)

Paulett | 20.09.2016

Budu za kalendář moc vděčná. A asi bych ho nechala úplně na tobě, jak ti to vyhovuje.

díky díky

Tes | 19.09.2016

Já jsem ráda že vůbec bude, když jsi psala že si nejsi jistá jestli to bude s maturitou kompatibilní. Pak jen vyhoď seznam párů :D

Přidat nový příspěvek