Žárlivost

01.01.2016 09:24

A/N: Poslední povídka kalendáře a jako obvykle, je to Johnlock :) Přeji vám krásný nový rok :) Taky už je u vás sníh?

 

Věnováno: Paulett

 

Sotva John překročil práh do jejich bytu, přitlačil ho Sherlock ke zdi.

,,Sherlocku, co to děláš?” zeptal se zmateně.

,,Ona se tě dotkla!” zavrčel Sherlock naštvaně.

Vyšetřovali další případ a setkali se s ženou, která byla až trochu moc přátelská k Johnovi. Sherlock měl co dělat, aby jí neomlátil hlavu o zeď, i když si to neskutečně přál. John by ale nebyl rád, tedy o nic víc než byl teď.

,,Pořád se tě dotýkala!” stěžoval si a tlačil Johna až příliš hrubě na stěnu.

John si ovšem jen vydechl a volnými pažemi ho objal kolem krku.

,,Miluju tě, víš to, ne?”

,,Ano,” přikývl Sherlock a povolil svůj stisk.

,,Pak víš, že bych tě nikdy neopustil. A už vůbec ne kvůli nějaké blonďaté fifleně, která zabila svého manžela.”

,,Jak to víš?” zeptal se Sherlock překvapeně.

,,Dělal jsem to, co mi vždycky říkáš. Pozoroval jsem a zkoumal.”

,,Miluju tě.”

,,Já vím, Sherlocku. Já tebe taky.”

Diskusní téma: Žárlivost

Paráda

Karin | 01.12.2018

Sherlock si své musí chránit.

-

Aliya Midnight | 02.01.2016

Děkuju :)

<3

Paulett | 01.01.2016

Sherlock umí být zlatíčko, když chce :D
Díky za věnování ;)

komentár

Merope | 01.01.2016

Sherlock si stráži svojho Johna, roztomilé.

:)

ThePavlaBlog | 01.01.2016

John by nemohl bez Sherlocka existovat, stejně tak jako Sherlock bez Johna. :). My tak akorát máme bláto :)

<3

Alexis | 01.01.2016

Pěkné :) Líbí se mi žárlivý Sherlock.
No a u nás sníh není. Sněžilo jen chvilinku po půlnoci a teď už tu zase nic není.

Ano

Tes | 01.01.2016

Sherlock si musí Johna vždy hlídat, jinak to nejde

Přidat nový příspěvek