Zasnoubení

10.12.2014 05:05

Věnováno: Nicolette Snow

 

,,Podáš mi skalpel, drahý?”

,,Ale jistě, zlato.”

Beverly zvedla pohled od mikroskopu, do kterého se právě dívala, a podívala se na své dva kolegy. Jimmy podal Brianovi skalpel a jejich prsty se dotýkaly déle, než bylo třeba.

,,Děkuji, srdíčko moje.”

,,Nemáš zač, včeličko.”

,,Přestaňte vy dva, nebo z vás asi dostanu cukrovku,” řekla Beverly a mrkla na ně. Nebylo neobvyklé, že se ti dva oslovovali takovými jmény. Beverly si ale myslela, že to je jen kamarádské škádlení.

,,Přestaň žárlit, Beverly,” mrkl na ni Brian.

,,Ano, zlá Beverly,” vyplázl na ni Jimmy jazyk.

Beverly měla co děla, aby se neudusila smíchy.

,,Fajn, hoši, přestávka na kafé. Chcete někdo?” zeptala se nakonec.

Oba přikývli a Beverly s úsměvem odešla pryč.

,,Kdy myslíš, že konečně všichni pochopí, že si z nich neděláme srandu,” zeptal se Jimmy a objal Briana kolem pasu.

Už několikrát řekli, že jsou spolu, ale nikdo jim to nevěřil. Ani když je nachytali polonahé na stole v pitevně. Mysleli si, že to jen nahráli, aby byli přesvědčivější.

,,Možná nám budou věřit, až jim ukážeme oddací list,” navrhl Brian.

,,Žádáš mě o ruku, Bri?”

,,Souhlasíš, Jimmy?”

,,Jak bych nemohl?” usmál se a přitáhl si Briana k polibku.

 

Diskusní téma: Zasnoubení

Sladké

Nicolette Snow | 10.12.2014

Pekné. Veľmi pekné. Myslím že tú cukrovku dostanem asi aj ja.:-D Aj ja sa chcem (sa zasnúbiť) a... Zasnúbenie, pekne napísané. :-D

Re: Sladké

Aliya Midnight | 10.12.2014

Jsem ráda, že se líbilo :)

;)

Listred Moriarty | 10.12.2014

Já asi taky chytnu cukrovku- z tvých povídek!! :D Zase krása Aly :3

Re: ;)

Aliya Midnight | 10.12.2014

Díky, Lis :D

<3

Alexis | 10.12.2014

Souhlasím s Tes. I já jsem roztála. Tohle bylo prostě rozkošné.

Re: <3

Aliya Midnight | 10.12.2014

Děkuju :)

Rozkošné

Tes | 10.12.2014

Oh, to bylo tak.... chjo zase nemám slova a jsem celá na měkko. :P

Re: Rozkošné

Aliya Midnight | 10.12.2014

Já ti dávám zabrat, co? :D

Přidat nový příspěvek