Zklamání

03.12.2016 08:59

 

,,Tenkrát na hřbitově...chtěl jsem tě zabít.”

Kieren naprosto ztuhl. Podíval se Simonovi do očí a jediné, co v nich viděl byla hluboká lítost.

,,Proč jsi to neudělal?” zeptal se Simon tiše.

,,Neodkázal jsem to. Když jsem viděl, jak bojuješ sám se sebou, abys neublížil své rodině. Když jsem si uvědomil, že bych už tě nikdy znovu neviděl, nedokázal jsem to.”

,,Lituješ, že jsi mě nezabil?”

Simon prudce zavrtěl hlavou.

,,Ne, jak bych toho mohl litovat? Život bez tebe není životem, který bych tě žít.”

Kieren se na něj skepticky podíval

,,Víš, že jsi mi o tomhle nikdy nemusel říct? Nikdy bych o tom nevěděl.”

,,Já vím, ale nedokážu ti lhát. Potřebuji, abys mi věřil.”

,,Víš, že po tomhle přiznání to pro mě bude dost těžké.”

,,Já vím, ale už jsem to v sobě nemohl dusit. Chci začít s čistým štítem.”

,,Slibuješ, že je to poslední tajemství, které přede mnu skrýváš?”

,,Slibuji,” přikývl Simon vážně a přitáhl si Kierena do náručí.

,,Nezklam mě, prosím,” šeptl Kieren zoufale.  

,,Nezklamu, přísahám.”

Diskusní téma: Zklamání

<3

Alexis | 04.12.2016

Po těch dvou se mi stýskalo ^_^

<3

Paulett | 03.12.2016

Doufám, že jim to vyjde ;)

:)

Tes | 03.12.2016

Není nadto začít ráno s AK a z tohohle alespoň nepřiberu

Přidat nový příspěvek