Zkouškové

10.12.2018 09:14

 

Pár: Simon Monroe/Kieren Walker

AU: Modern AU, University AU

 

Zkouškové období Kierena vždy dovedlo k šílenství. Stresoval se, málo jedl, málo spal, dopoval se energetickými drinky.

Kieren neměl s učením problémy. Byl chytrý a pilný student, ale kdykoli nastalo zkouškové, neustálý vtíravý pocit toho, že není dostatečně připravený, že nic neumí a že to nezvládne, vždy zastínil jeho racionální uvažování.

Nebýt jeho přítele, nikdy by se nedostal tak daleko.

,,Bude to v pořádku,” uklidňoval ho Simon pokaždé, když se rozčiloval nad otevřenými skripty. Trpělivě ho objímal, dokud se Kieren opět neuklidnil.

Jeho starší přítel mu byl neskutečnou oporou a Kieren neměl jediné tušení, jak mu kdy jeho laskavost a trpělivost oplatí.

,,Čím jsem si tě zasloužil?” uniklo mu z úst, když ho zase Simon objímal a uklidňoval ho.

Simon se upřímně zasmál a políbil ho do vlasů.

,,Čím sis mě zasloužil? Spíš čím jsem si já zasloužil tebe. Než jsem tě potkal, byl jsem troska. Nevěděl jsem, co chci v životě dělat, jestli chci vůbec žít. A pak jsem tě potkal a ty ses na mě usmál. A já si řekl, že chci strávit zbytek života tím, že budu dělat vše proto, aby ses tak na mě usmíval pořád.”

Kieren mu věnoval aspoň malý úsměv. Věděl, jak moc se Simon trápil, než se potkali. Teď měl však práci, která ho opravdu bavila a přinášela mu radost, a měl také Kierena. A Kieren měl na oplátku jeho.

,,Byli bychom jeden bez druhého ztracení,” zasmál se upřímně Kieren a pohladil Simona po tváři.

,,Nemáš jediné tušení,” přikývl Simon a dál ho objímal.

,,Pojďme do ložnice, potřebuju aspoň na chvíli přestat myslet na školu.”

,,Máš jediné štěstí, že jsi tak pěkný, jinak bych byl uražený, že mě takhle využíváš.”

Kieren jen protočil oči a zatáhl ho do ložnice.

Diskusní téma: Zkouškové

:)

Tes | 11.12.2018

Hlavně že to přežili ne :D

:)

R.Black | 10.12.2018

Takého Simona by som bral. Skúškové je riadny zabijak.

Re: :)

Aliya Midnight | 10.12.2018

Jop, já taky :D

Přidat nový příspěvek