Zlatá rybka

31.12.2014 00:00

Věnováno: Paulett

 

,,Byl jsem dva roky pryč. Myslel jsem, že sis našel svou…zlatou rybku?”

Tato vzpomínka na rozhovor s jeho bratrem se mu neustále opakovala v hlavě. Nechápal, jak si toho jeho bratr nemohl nevšimnout. Jak si nemohl všimnout, že je už asi čtyři roky ve stabilním a velice funkčním vztahu ne se zlatou rybkou, ale spíš stříbrnou liškou.

Mycroft se nikdy nesnažil skrývat jeho vztah s Gregorym, jak mohly Sherlockovi uniknout všechny ty náznaky? Často si s Gregorym omylem vyměnili košile, před Scotland Yardem spolu sdíleli tolik polibků (kolikrát i za denního světla). Nicméně jeho bratr si toho nikdy nevšiml. Že by nebyl jediným Holmesem, který pomalu, ale jistě začínal stárnout?

S úšklebkem se posadil ve své kanceláři a vytáhl mobil.

Gregory? MH

Ano, lásko moje jediná. GL

Mycroft se upřímně zasmál, než odpověděl.

Co kdybychom si pořídili zlatou rybku? MH

 

Diskusní téma: Zlatá rybka

Dík za záchranu

Tes | 31.12.2014

Díky tahle kratičká povídka mi zachraňuje náladu. Mam už tradiční novoroční depku

Re: Dík za záchranu

Aliya Midnight | 31.12.2014

Ale no tak, depka už teď? :)

Re: Re: Dík za záchranu

Tes | 31.12.2014

To zítra přejde :D

Re: Re: Re: Dík za záchranu

Listred Moriarty | 31.12.2014

A vystřídá kocovina :D

:3

Akiera | 31.12.2014

Tak to je rozkošný :) Vážně skvělý ;)

Re: :3

Aliya Midnight | 31.12.2014

Díky :)

:)

ThePavlaBlog | 31.12.2014

Krása :), co budu dělat už končí pomalu AK :´(

Re: :)

Aliya Midnight | 31.12.2014

Bohužel, zítra už poslední dílek :(

<3

Alexis | 31.12.2014

Dokonalé. Sem si říkala že se ještě stavím než půjdu hajat a stálo to za to :-)

Re: <3

Aliya Midnight | 31.12.2014

Jsem ráda, že jsem tě nezklamala :D

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek