Zlomení

15.06.2015 19:29

 

Další povídka od Tess :)

 

Byl jsem příliš dlouho sám, moc jsem tě miloval. 
 
Stal jsem se lovnou zvěří, nevěděl jak dál, proto jsem ti ublížil, přesto jsem tě miloval. 
 
Byl jsem zlomený, slepil jsi mě dohromady. 
 
Ublížil jsi mi, bolelo to. Přesto jsem tě miloval. 
 
Zradil jsi mě, chtěl jsem tě zabít. Bolelo to, tak moc jsem tě miloval. 
 
Lhal jsem ti, pokusil ses mě zabít. Stále jsem tě miloval. 
 
Odpustil jsem ti a žádal odpuštění i pro sebe. Miluji tě. 
 
Hledám tě, míjíme se. Chci ti říct, odpouštím ti. Miluji tě. 
 
Mám strach, co bude, až se znovu shledáme. Chci být s tebou.
 
Bojím se tě potkat, přesto chci být s tebou. Patříme k sobě. 
 
Zlomené srdce. 
 
Láska.
 
Nenávist a smrt.
 
Vykoupení a život. 
 
Miluji tě.
 
Odpouštím ti.

Diskusní téma: Zlomení

...

Listred Moriarty | 16.06.2015

Au. Moje pocity.

Re: ...

Tes | 16.06.2015

Zlatíčko ozvi se mi pátrám po tobě už tři dny něco pro tebe mám :D

Re: Re: ...

Listred Moriarty | 17.06.2015

Hi love. Listred byla v azilu. A jde ti zpětně okomentovat všechny povídky :) a co? :)

<3

Alexis | 16.06.2015

Krásné a taky smutné

Děkuji děkuji

Tes | 15.06.2015

Děkují za zveřejnění

Přidat nový příspěvek