Zmrzlý

03.12.2020 13:19

 

James si znechuceně odfrkl a přitáhl si svůj kabát ještě blíže k tělu. 

,,Už?” zeptal se otráveně, když ho do tváře trefil studený vítr.

Sebastian se jen zasmál.

,,Říkal jsem ti, že máš zůstat doma.”

,,Nečekal jsem, že bude taková zima!” odsekl otráveně a zachumlal se ještě hlouběji do svého značkového kabátu, který v tuto chvíli dělal mizernou práci s tím, aby ho uchoval v teple.

,,I kdyby nebyla, nudil by ses. Říkal jsem ti, že je to o čekání.”

Sebastian ležel na břiše, zbraň v ruce, a vyčkával na svůj cíl. 

,,Sebby!” 

Sebastian se zasmál a v hlavě začal počítat do deseti. Pak stiskl spoušť a užíval si pohled na jeho cíl, který šel mrtvý k zemi. Mise splněna. Zvedl se a začal balit svoji zbraň. 

,,Pojď, ty můj sněhuláku, než mi tady zmrzneš.”

,,To není vtipné!” zaškaredil se Jim, ale i tak se nechal zvednout ze země do Sebastianova náručí.

,,Příště zůstaneš v naší posteli, kotě.”

Jim neprotestoval.

Diskusní téma: Zmrzlý

<3

Paulett | 13.12.2020

Slaďouš i v zimě :D :D

:)

ThePavlaBlog | 05.12.2020

Tak sladké :)

Přidat nový příspěvek