Zprávy

15.12.2014 05:29

Věnováno: Naty

 

Od doby, co se dali dohromady, dostával Sherlock často od Johna esemesky. Nejčastěji je dostával, když vyšetřoval případ. Sice ho občas rušily, ale nebylo nic lepšího, než připomínka, že má někoho, kdo ho miluje a kdo se o něj stará.

Doufám, že necháváš Grega vydechnout.

Nezapomeň se najíst!

Sherlocku Holmesi! Okamžitě se vrať domů a prospi se!

Budu v práci déle, v ledničce máš jídlo. Ohřej si ho.

Miluju tě.

Jdeme s Gregem do hospody, vrátím se později.

Avšak i Sherlock posílal Johnovi zprávy a ty byly úplně jiného kalibru.

Jak dlouho budeš pryč? Stýská se mi po tobě. Cítím se uvnitř tak prázdný.

Ležím na posteli a mám na sobě jen tvou bundu. Je mi krátká a nezahřívá mě tolik jako ty.

Mám v sobě své prsty, ale nedokáží nahradit tebe.

Chci tě. Vrať se domů.

John nikdy nedokázal říct Sherlockovi ne. A už vůbec nedokázal říct ne příjemně strávenému odpoledni.  

 

Diskusní téma: Zprávy

Johnd524 | 21.12.2014

Keep working ,fantastic job! acdggakakafe

-

Aliya Midnight | 15.12.2014

Jsme ráda, že se vám kalendář tak líbí. Aspoň vím, že celá ta těžká práce nebyla k ničemu :D

<3

Paulett | 15.12.2014

Sms konverzace já ráda. ;)

:D

Tes | 15.12.2014

Sedí a slintá :p

:P

Naty | 15.12.2014

Děkuji za věnování. Krása ty umis se svýma povídkami po ránu zvednout náladu.

:)

ThePavlaBlog | 15.12.2014

Tvůj AK je mnohem lepší něž čokoládový AK. :)

Re: :)

Kayla | 15.12.2014

Tak v tomto s tebou úplne súhlasím :D

<3

Alexis | 15.12.2014

Až tvůj advent skončí tak vůbec netuším, co budu dělat. Doprovází mě teď každé ráno a zlepšují náladu.

...

Listred Moriarty | 15.12.2014

Ou...Sherly má opravdu důmyslné způsoby jak dostat Johna domů...

Miluju advent

Shelley | 15.12.2014

o boze dekuju, neni nic lepsiho po ranu :)

Přidat nový příspěvek